Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Campania “Indrazneste si tu!” continua cu noi provocari

Premii de 100 de euro pe zi si 10.000 de euro pe saptamana

Nestle si Interactions anunta o noua provocare: promotia nationala “JOE – Indrazneste”, in care orice consumator JOE se poate transforma peste zi in posesorul a 100 de euro sau a 10.000 de euro in fiecare saptamana, timp de 9 saptamani.

Pentru a castiga premiile puse in joc de JOE “Finantatorul”, consumatorii trebuie sa trimita codurile de pe produsele Joe participante la sms 1860 sau sa intre pe www.indraznestesitu.ro. In plus, pentru a-si mari sansele, pe site pot castiga coduri joker daca isi construiesc propriul wish-list de lucruri pe care ar vrea sa si le ia de 10.000 de euro.

“Joe este un brand puternic, care are si ia atitudine, si care isi propune sa aduca in prim-plan o alta perspectiva asupra ‘normalului’”, declara Anca Beta, Group Brand Manager, Nestle. “Actuala campanie trateaza tema ‘compromisului’ si porneste de la o parere destul de idealizata pe care oamenii au avut-o despre mecenat de-a lungul istoriei. In realitate, oameni geniali care au primit sustinere financiara au facut si ei niste compromisuri. Joe crede ca lucrurile trebuie sa stea altfel, mult mai simplu.”

“Din punct de vedere strategic, acest proiect sta la baza viitoarelor campanii JOE din zona de digital. Vom folosi informatiile din wish-list-uri pentru a crea campanii viitoare mai apropiate de ceea ce asteapta consumatorii”, declara Adrian Alexandrescu, Managing Director Interactions. “Speram ca treptat sa transformam prezenta online Joe intr-un spatiu de dialog in adevaratul sens al cuvantului, in care opiniile consumatorilor sunt ascultate si implementate in actiuni de marketing relevante pentru ei”, a completat Alexandrescu.

Interactions a asigurat pentru aceasta noua promotie partea de strategie online, dezvoltare de mecanica si concept creativ, programare si mentenanta.

Echipa din spatele acestui proiect este formata din partea Nestle de Isolda Zavoianu – NHW & CRM Manager, Anca Beta – Group Brand Manager, Laura Jambore  – Brand Manager, Raluca Boboc – CRM Coordinator.

Echipa Interactions a fost formata din Denisa Armasu – Head of Creative Dept, Radu Ghitulescu – Sr Art Director, Andreea Stan – Account Manager, Adriana Postescu – Account Executive, Andrei Pop – Head of Technical Dept, Catalina Ilie – Web Designer si Adrian Alexandrescu – Managing Director.

Interactions este o agentie de comunicare interactiva, specializata in servicii de e-CRM: dezvoltare de strategie si creatie, implementare si administrare de campanii de dialog si relationare cu consumatorii, web development si analiza/interpretare de date.

Bucuresti, 09.02.2010

{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.