Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

Campania “Dincolo de cifre sunt oameni” semnată de Ogilvy România este preluată de Asociația Companiilor de Comunicare din Belgia (ACC)

Anul trecut, prin campania Dincolo de cifre sunt oameni, Ogilvy România, la invitatia UAPR, a lansat primul demers local de susținere a comunităților creative locale, din perspectiva nevoii de respectare a termenelor de plată. Din această lună, campania este preluată de ACC Belgia, co-fondator JEP (juriul pentru etică în publicitate) și co-organizator al EFFIE Awards. Adaptarea campaniei este realizată de Ogilvy Social Lab Brussels.

Dincolo de provocările imense ale anului trecut și de schimbările subite care ne-au testat limitele adaptabilității, anul trecut a fost despre solidaritate. Despre mai puțin individualism și mai multă atenție la cei din jur, atât la nivel personal, cât și la nivel de business. Companiile s-au mobilizat și au încercat să facă front comun pentru a susține diverse cauze și comunități vulnerabile.

Dincolo de cifre sunt oameni 1

În contextul generat de pandemie, comunitățile creative au fost puternic afectate și au avut nevoie, mai mult ca niciodată, sa fie sprijinite și încurajate să meargă mai departe cu încredere. Ilustratori, freelanceri, fotografi, regizori, copywriteri și producători, oamenii care stau în spatele oricărei campanii de succes, sunt partenerii pentru care plata la timp a facturilor are o și mai mare greutate, dată fiind natura meseriei lor.

Răspunzând provocării UAPR, Ogilvy România a lansat prima conversație publică de susținere a comunităților creative locale, atragând atenția asupra uneia dintre cele mai sensibile probleme cu care se confruntă acestea: neplata la timp a facturilor. Tema rămâne una de actualitate și în acest an, drept dovadă preluarea acesteia de către ACC Belgia.

Dincolo de cifre sunt oameni 2

“În aceste vremuri dificile pentru industriile creative asistăm la un mare val de solidaritate, chiar și în rândul asociațiilor din Uniunea Europeană. Am fost foarte bucuroși să preluăm campania privind respectarea termenelor de plată, creată de Ogilvy România, și să obținem sprijinul Uniunii Belgiene a Agențiilor de Publicitate pentru a atrage atenția asupra acestui subiect atât de sensibil” – Johan Vandepoel, CEO ACC Belgia.

“Când am lansat campania, am gândit-o ca pe un act de solidaritate la care să participe cât mai mulți dintre colegii din industriile conexe. Nu credem că lucrurile se schimbă peste noapte, ci prin perseverență și puterea exemplului. Suntem onorați că cei de la ACC Belgia sprijină această conversație care depășește granițele unei țări și care, iată, își găsește ecou și în alte culturi. De asemenea, le mulțumim colegilor de la Ogilvy Social Lab pentru adaptare, precum și tuturor celor care s-au alăturat campaniei, aici, în România” – Manuela Necula, CEO Ogilvy România.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *