free download 78 travel guides written by experts

Campania de Strangere de Fonduri 2009 – United Way Romania

Campania de strangere de fonduri a United Way Romania, pentru sprijinirea a 35 de proiecte sociale din Bucuresti, Cluj si Timisoara este in plina desfasurare.
Ne bazam pe ajutorul a 43 de companii partenere: Accenture, Aviva, B1Tv, BAT, BCR, BDO, Brinel, Baneasa Shopping City, Burger King, Cardif, Cefin, Citi Bank, CMS Cameron McKenna, Centrul Medical Unirea, Coty, Cushman, DLA Piper, Edipresse, EWV Holding, Freescale, GE Money, Genpact, GSK, Hilton, Honeywell, Hewlett Packard, Johnson Wax, Marriott Hotel, Kinstellar, Millennium, News Outdoor, NNDKP, Office Depot, Oxygen, Radisson, Raiffeisen Bank, Royal Bank of Scotland, Saatchi&Saatchi, Salans, TNT, UBD, Work Solutions, Xerox.

Lunile mai – iulie sunt dedicate informarii colaboratorilor nostri despre nevoile sociale cele mai stringente si despre cum se poate imbunatati situatia a peste 6.500 de oameni, printr-o simpla donatie catre United Way. Fiind o perioada dificila, nevoia de sprijin este cu atat mai mare. Pentru cele 35 de proiecte selectate, ne-am propus sa strangem peste 600.000 Euro, ceea ce implica un efort sustinut din partea unui numar cat mai mare de companii, angajati si voluntari, deopotriva. Pentru prima data, United Way ajuta si persoane in nevoie din Cluj si Timisoara, contand si de aceasta data pe entuziasmul, implicarea si responsabilitatea fata de semenii nostri mai putin favorizati.

Sunt deja in derulare diverse activitati impreuna cu angajatiii acestora precum: competitii sportive, expozitii de pictura ale copiilor sustinuti prin United Way, intalnirii cu beneficiarii, targuri cu produse facute de angajati, Food Fair, Karaoke Party etc….

Fondurile colectate in acest an vor sustine copii la risc de abandon familial si scolar, copii si adulti cu nevoi speciale, persoane fara adapost sau afectate de HIV/SIDA, bolnavi in faza terminala, varstnici si persoane care au nevoie de ingrijire la domiciliu. Pe tot parcursul campaniei de strangere de fonduri, sunt puse la dispozitie diverse materiale: brosuri, postere, film de campanie, prezentari etc. din care oricine sa poata afla ce inseamna United Way Romania, proiectele care vor fi sustinute in 2009-2010, precum si cat de importanta este orice contributie. – //www.unitedway.ro/romana/implica_te/materiale_campanie.html

Cu ajutorul cardurilor de donatie pe care angajatii le completeaza, suma aleasa de fiecare sa o orienteaze catre proiecte se deduce din salariu, lunar sau anual, dupa preferinta. Contributiile au caracter personal si confidential. Cei mai generosi dintre angajati participa la tombola United Way. Conditia de baza este completarea unui card de donatie in perioada mai – iunie. Premiile se vor acorda prin tragere la sorti in perioada septembrie – octombrie 2009 si sunt oferite de catre companiile: JW Marriott Hotel, Athenee Palace Hilton, Radisson SAS, Avon si Coty Cosmetics.

Ajutati-ne sa le acordam o sansa! Doneaza!

//www.unitedway.ro/romana/implica_te/materiale_campanie.html

Bucuresti, 10.06.2009

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *