Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Campania de reabilitare termica cu un buget de promovare redus

Pictas a realizat cu un buget minim campania naţională de comunicare pentru reabilitarea termică a blocurilor de locuinţe, realizând toate materialele informative.

Cea mai nouă campanie de comunicare pentru reabilitarea termică a blocurilor de locuinţe, desfaşurată sub sloganul “100% confort termic, cu doar 20% din valoarea lucrării” a fost realizată printr-o strânsă colaborare între Direcţia Generală Construcţii Locuinţe şi Reabilitare Termică, din cadrul Ministerului Dezvoltării Regionale şi Locuinţei, şi agenţia de advertising şi comunicare Pictas. Noua campanie prezintă unul dintre cele mai avantajoase programe de reabilitare termică a blocurilor de locuinţe, cu beneficii reale pentru locatari.

Conceptul campaniei este uşor de înţeles şi de asimilat de către toate categoriile de public. Pictas s-a axat pe cuvinte cheie memorabile, imagini sugestive şi uşor de interpretat, pe o corelaţie cât mai exactă cu beneficiile reale ale utilizatorului.  Mesajul a fost concentrat in jurul a două elemente cheie: beneficiul consumatorilor (100% confort termic) şi preţul acestui beneficiu (20% din valoarea lucrării). Clipul publicitar este adaptat targetului, prezentându-se avantajele pe care românii le vor avea aderând la acest program. Principalele atuuri ale proiectului sunt costurile scăzute la întreţinere pe timpul iernii, păstrarea unei temperaturi optime în locuinţe atât vara, cât şi iarna. Datorită varietăţii publicului vizat am optat pentru o campanie uşor de înţeles, memorabilă, în care să se poată identifica facil beneficiile prezentate. Materialele realizate pentru susţinerea acestei campanii au fost: spot TV, broşură informativă, CD-uri in carcase  personalizate şi bannere de prezentare.

Pictas şi-a adus aportul la această campanie socială nu numai prin concept şi implementare, ci şi prin costurile minime practicate, în vederea susţinerii programului.

Despre colaborarea în cadrul acestui proiect, Dna Gina Petrescu, Sef Serviciu Reabilitare Termică a Locuinţelor în cadrul Direcţiei Generale Construcţii Locuinţe si Reabilitare Termică menţionează: “A fost o adevărată plăcere să lucrez cu echipa Pictas. Sprijinul acordat, rapiditatea implementării şi eficienţa lucrărilor au contribuit la realizarea unui parteneriat solid. Îi recomand cu caldură celor care au nevoie de publicitate realizată în mod profesionist.”

Pentru Pictas, proiectul reprezintă încă o dovadă a faptului că nu este nevoie de un buget mare de publicitate pentru a realiza campanii targetate şi eficiente. Oana Dereli, Managing Partner Pictas precizează: “Campania pentru reabilitare termică reprezintă o dovadă a faptului că în această perioadă este necesară adaptarea la bugetul clientului şi oferirea celor mai eficiente metode de promovare pentru acel buget. Pe scurt, practicarea unui advertising sănătos: cele mai eficiente soluţii pentru orice buget.”

Bucuresti, 13.08.2009

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.