free download 78 travel guides written by experts

Campania de PR “Philips Summer Cinema”, realizata in luna august de agentia DRAFTFCB, a adus

in redactii o noua dupa amiaza de film cu Philips

Campania „Philips Summer Cinema” a continuat programul de PR initiat anul trecut de agentia DRAFTFCB pentru Philips. Programul a fost „improspatat” cu cocktailuri de fructe preparate pe loc, pentru a insoti experienta cinematografica. Si in acest an „Philips Summer Cinema” a vizitat  jurnalistii de la opt trusturi de presa: Attica Media, Burda, Realitatea-Catavencu, Edipresse, MSG, Liberis, Hiparion si Sanomahearst.

Timp de 2 saptamani, jurnalistii au avut posibilitatea de a testa produse Philips de top pe parcursul unor vizionari de film inedite. Acestia au ales filmul vizionat, iar Philips a transformat redactia intr-un „cinematograf” informal, prietenos, dar cu o inalta calitate a imaginii si sunetului.

Philips a propus, din nou, o solutie compacta de vizionare, extrem de simpla in instalare si utilizare, care elimina paienjenisul de cabluri. Experienta unica a imbinat efectul tehnologiei Ambilight, care te introduce in atmosfera filmului prin proiectarea culorilor in jurul ecranului, intr-o lumina ambientala odihnitoare, si sonorizarea impecabila, realizata cu ajutorul sistemului home cinema Ambisound. Savoarea speciala a „Philips Summer Cinema” din acest an au dat-o sucurile proaspete, preparate din fructele verii cu un storcator si un robot Philips dintre cele mai performante.

Echipa DRAFTFCB implicata in proiect a fost formata din: Mona Dadu, Alina Stefan, Ana Maria Pascaru, Iulia Fierbintu.

Din partea Philips Romania au participat: Oana Benga, Alina Bragagiu, Razvan Olaru, Daciana Tulpan si Oana Tanasescu.

Bucuresti, 27.08.2009
{mosloadposition user9}

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *