Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Campania „CIF Curata Romania” continua si in 2015

E în puterea noastră să redăm curăţenia şi farmecul de altădată al scărilor noastre de bloc!

La începutul anului 2014, Cif – marcă a companiei Unilever – alături de MRM România şi McCann Bucureşti, dădeau startul uneia dintre cele mai curajoase iniţiative din România: curăţarea străzilor de mesaje și însemne agresive, care pot influenţa într-un mod negativ buna dezvoltare a copiilor.

Dat fiind succesul initiaţivei „Cif Curăţă România”, dar mai ales din dorinţa de a reda comunităţii cât mai multe spaţii curate, în luna februarie 2015, campania a fost dusă cu un pas mai departe – CIF va curăţa scările de bloc, locuri pline de amintiri pentru fiecare dintre noi. Astfel, în cadrul noii campanii, românii din orice oraş din România sunt invitaţi să-şi înscrie scara blocului pe lista spaţiilor care merită să fie curăţate.

Mecanismul campaniei este simplu: oricine se poate înscrie pe www.cif.ro/despre, menţionând adresa blocului, numărul de etaje şi adăugând o amintire frumoasă, petrecută în scara blocului. În urma unui proces de selecţie făcut de specialiştii CIF, cei înscrişi în concurs vor putea să primească vizita echipei specializate de curăţenie CIF. Pe măsura finalizării operaţiunilor de curăţare, pozele de înainte și după curăţare vor fi disponibile în galeria de pe www.cif.ro/despre.

Noua campanie „Cif curaţă România” a debutat în luna februarie, cu un documentar difuzat în mediul online:
https://www.youtube.com/watch?v=8cS3CAl5D9w.

De asemenea, special pentru promovarea acestei iniţiative, a fost creat un Spot TV care prezintă detaliile campaniei, cum se poate publicul larg implica în aceasta, alături de o promoţie la achiziţionarea produselor de curăţare CIF. Spotul TV va fi difuzat pe staţiile TV în lunile februarie, martie şi aprilie 2015.

Spot TV:
https://www.youtube.com/watch?v=Rnd3kz1HPhs&list=PL0dVFNYwWnAxR-kPEDvJslwMYm2aWWY2T.

Condiţiile şi regulamentul campaniei sunt disponibile pe www.cif.ro.

Echipa Unilever implicată în proiect: Dan Oprescu – Director Brand Building Unilever South Central Europe; Monica Tamaş – Senior Brand Manager Household Cleaning Unilever South Central Europe; Andreea Mihaela Ichim – Brand Building Executive Cif, Unilever South Central Europe.
Echipa McCann Bucureşti implicată în proiect: Alexandru Dumitrescu – Executive Creative Director; Gabriela Alexandrescu – Group Account Director; Ioana Zamfir – Copywriter; Arpad Rezi – Art Director; Ana Placintă – Account Manager; Ionela Tatu – Account Executive; Mihaela Vasilescu – Account Manager; Iulia Ciortan – Account Executive; Ileana Serban Parau – Senior Strategic Planner; Tiberiu Munteanu – AV Manager; Oana Ioan – AV Producer; Carmen Bistrian – Corporate Communication Manager.
Echipa MRM Worldwide Romania implicată în proiect: Nir Refuah – GM MRM Worldwide Romania, Chief Innovation Officer McCann Erickson Central-East Europe; Oana Gheorghe – Copywriter; Bogdan Dinu – Art Director; Ionela Buta – Client Service Director; Tina Cretu – Account Manager; Bogdan Deaconescu – Web Developer.
Echipa Momentum implicată în proiect: Andrei Toniuc – Director Executiv; Dragoş Vîntu – Retail & Experiential Account Director; Mădălina Patachia – Account Executive; Sorin Creţoiu – Event Manager; Ovidiu Radu – Event Director.
Echipa McCann PR implicată în proiect: Ruxandra Vasilescu – Senior Consultant; Bianca Severin – Account Manager.

Bucuresti, 27.02.2015
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.