Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Campania “BMW X6” a ales castigatorii

Cei care au achiziţionat un BMW în perioada 15 decembrie – 11 mai au avut oportunitatea să participe la o campanie de anvergură organizată de BMW Group România în parteneriat cu reţeaua de distribuitori BMW din România. S-au oferit, prin tragere la sorţi, 10 locuri la o sesiune de training BMW Fahrer Training, pe circuitul Salzburgring, Austria şi, marele premiu, un automobil BMW X6.

Demersul a fost organizat ca un răspuns al interesului mare de care s-a bucurat pe piaţa românească primul Sports Actvity Coupe din lume. Acest succes s-a concretizat şi printr-un volum mare de livrări în primul trimestru al anului 2009, cu aproximativ 33% din totalul unităţilor livrate. Rezultatul plasează BMW X6 pe prima poziţie în topul celor mai vândute modele BMW în România.

Lansat în urmă cu un an, în mai 2008, BMW X6 a fost deja distins cu premii importante – precum cele oferite de prestigioasele publicaţii germane „Off Road Magazin” sau „auto motor und sport” pentru cel mai bun automobil în segmentul offroad. Şi în România BMW X6 s-a impus în sondajele de specialitate precum cel realizat de revista auto „auto motor şi sport” din cadrul AutoBest 2009. În acelaşi timp, succesul gamei X a contribuit semnificativ ca BMW să fie constructorul premium cu cele mai multe automobile cu tracţiune integrală livrate în 2008.

Sportivitatea a fost întotdeauna unul din elementele distinctive ale mărcii şi una din cele mai bune demonstraţii se poate realiza prin BMW Fahrer Training. Pe circuite precum Nürburgring, Zandvoort, Salzburgring sau în condiţii extreme precum drumurile acoperite de zăpadă din Sölden, Austria, participanţii BMW Fahrer Training pot învăţa cum să valorifce un automobil BMW la maxim – de la tehnici de pilotaj sportiv, până la condusul cu un consum optim de combustibil utilizând EfficientDynamics. Pachetul oferit câştigătorilor a fost BMW M Advanced Training şi include o sesiune de teste cu modele performante BMW pe circuitul austriac Salzburgring.

Vineri, 15 mai, la centrul Automobile Bavaria din Băneasa, a avut loc extragerea câştigătorilor promoţiei. Aceştia sunt prezentaţi pe site-urile dealerilor BMW din ţară. Iluşcă Marius, deja posesor al unui automobil BMW X6, a câştigat marele premiu.

Bucuresti, 18.05.2009

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.