Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Campania “adidas is all in” continua in 2012 cu un nou capitol

Astăzi, adidas dezvăluie cel mai nou capitol al campaniei sale globale “adidas is all in”. Ambasadorii mărcii, precum Lionel Messi, câştigătorul Balonului de Aur, superstarul David Beckham, Derrick Rose (cel mai tânăr jucător MVP din NBA) sau starul pop Katy Perry, vin să arate că, indiferent de celebritate, situaţie financiară, vârstă, sex sau poziţie geografică, pasiunea ne uneşte pe toţi. Nu contează motivul sau felul în care alegi să îţi manifeşti pasiunea, undeva în lume, chiar în această secundă, cineva este alături de tine şi face exact acelaşi lucru.

“În 2011 am adus împreună diversitatea, amploarea şi profunzimea mărcii, în cea mai mare campanie de marketing executată vreodata de adidas. În acest an, vom face înca un pas şi îi vom invita pe fani şi pe consumatori să devină o parte activă a campaniei, împărtăşind cele mai importante momente ale lor, motivaţiile şi sursele de inspiratie. adidas îşi doreste să meargă până la capat alături de fanii săi” a declarat Hermann Deininger, CMO adidas.

Spotul de 30 de secunde denumit “We all run”(Toţi alergăm), primul dintre cele două spoturi care urmează să fie lansate în 2012, are ca fundal piesa "Part of me" (Thin White Duke Remix) a lui Katy Perry şi arată că, deşi suntem uniţi de pasiunea pentru alergare, avem motivaţii diferite: în acelaşi timp în care un grup de tineri costumaţi se distrează alergând la competiţia Bay to Breakers din San Francisco, Lionel Messi se antrenează în Buenos Aires pentru a câştiga Cupa Mondială, Katy Perry aleargă pentru a se menţine în formă şi întoarce câteva capete în LA, David Beckham se pregăteşte intens pentru o medalie la Londra, iar în Chicago, Derrick Rose poartă pe umeri speranţele unui oraş întreg.

Noii pantofi ClimaCool îi ajută pe toţi să îşi urmeze pasiunea, indiferent de motiv, asigurându-le o alergare confortabilă. După cum este aratat şi în spot, acest pantof oferă ventilaţie 360 ​​° pentru o experienţă de alergare răcoritoare şi o performanţă îmbunătăţită. Noile canale de ventilaţie din talpă, alături de materialele ClimaCool utilizate în partea superioară a pantofului, ajuta la evaporarea transpiraţiei şi păstrează o temperatură optimă în interiorul pantofului.

Regizată de către brazilienii Jones şi Tino, campania este construită în jurul unui spot publicitar de 30 de secunde pentru TV şi cinema, precum şi a unor versiuni de 15 secunde produse pentru TV şi online. Pe pagina adidas.com vor avea loc activări digitale pentru consumatori, cum ar fi "Ready to Run", unde marca îi va îndemna pe fanii săi la acţiune şi îi va provoca să arate că sunt gata să alerge într-un mod diferit şi distractiv. Cei mai rapizi vor fi recompensaţi cu premii şi experienţe pe care doar adidas le poate oferi, cum ar fi o întâlnire în exclusivitate cu un ambasador adidas sau accesul la evenimente sportive de talie mondială.

adidas is all in – cea mai mare campanie de marketing din istoria adidas – a fost lansată în martie 2011 şi dezvăluia prezenţa mărcii în diferite sporturi, culturi şi stiluri de viaţă, fuzionând lumea sportului cu cele ale muzicii şi modei. Cel mai recent capitol va continua în a doua jumătate a anului cu un capitol Originals.

Bucuresti, 29.03.2012

{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.