Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Camelia Voiculescu, invinsa de Alice Nastase

Camelia Voiculescu a pierdut, printr-o decizie definitivă şi irevocabilă a Curţii de Apel Bucureşti, procesul prin care solicita suspendarea în regim de urgență a editării revistei „Tango”, precum şi retragerea de pe piață a publicaţiei, sistarea vânzării revistei, interzicerea publicității pentru această marcă şi interzicerea folosirii în activitatea comercială a denumirii „Tango” sau a unei denumiri asemănătoare. În martie 2008, Camelia Voiculescu a solicitat Tribunalului București Secția a V-a Civilă emiterea unei ordonanțe preşedințiale prin care să i se interzică redactorului-şef Alice Năstase dreptul de folosință, sub orice formă, a mărcii „Tango”, până la soluționarea dosarului în care Camelia Voiculescu solicită instanței de judecată anularea mărcii „Tango” (dosarul nr. 2843/3/2008). La data de 3 aprilie 2008, Tribunalul București a respins acțiunea fomulată de Camelia Voiculescu ca fiind neîntemeiată (Sentința civilă nr. 671/03.04.2008), decizie la care reclamanta a făcut recurs.

La data de 26 iunie 2008, Curtea de Apel București a respins și recursul formulat de către Camelia Voiculescu împotriva sentinței pronunțate de Tribunalul București în favoarea lui Alice Năstase, după ce apărătorul reclamantei a invocat amânarea cauzei din motive de sănătate. Instanţa de recurs a respins cererea de amânare ca neîntemeiată, a dat dreptul la cuvânt celor două părţi, dispunând amânarea pronunţării cu 48 de ore. Soluţia irevocabilă a Curții de Apel București a fost nefavorabilă recursului formulat de Camelia Voiculescu, considerat de instanţă ca neîntemeiat.

Drept urmare, revista „Tango” va continua să apară pe piaţă, în formula editorială deja cunoscută şi care a transformat-o într-unul dintre titlurile de referinţă din categoria publicaţiilor glossy pentru femei. În luna mai, „Tango” a marcat 3 ani de la primul număr, interval în care brandul a beneficiat şi de o extensie – editura „Cărţile Tango”, pe fondul creşterii mărcii în notorietate, vânzări şi audienţă.

Bucuresti, 03.07.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.