Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Calitatea vieţii la locul de muncă este o investiţie în performanţă şi nu un cost

Calitatea vieţii la locul de muncă va fi o temă centrală de dezbatere publică pentru Up România în anul 2016, compania fiind indisolubil legată de acest concept mai vast prin însuşi domeniul de activitate, emiterea de tichete, incluzând tichetele de masă, cadou, vacanţă şi sociale pentru angajaţi.

Plecând de la convingerea că performanţa economică durabilă a unei companii este in directă legatură cu modul în care organizaţia tratează munca – atât ca pe o resursă care creează valoare pentru companie, dar şi ca factor de împlinire profesională, socială şi umană pentru angajaţi –, Up România îşi propune să dezvolte această dezbatere al cărei rol este, în primul rând, acela de a conduce spre organizaţii mai performante, dar şi mai umane.

„În ultimii ani, companiile din România au început să manifeste un interes tot mai crescut pentru ameliorarea mediului de lucru prin tot felul de iniţiative, însă cred că trebuie să trecem la nivelul următor, şi anume la măsurarea şi analiza efectivă a modului în care angajaţii se simt şi performează la locul de muncă pentru a putea veni cu soluţii concrete. Calitatea vieţii la locul de muncă este un concept larg şi generos care înglobează multe paliere, de la climatul de lucru, interesul muncii, condiţiile de muncă, siguranţa şi organizarea muncii, până la sentimentul de implicare şi motivare, gradul de autonomie si responsabilizare, egalitatea, satisfacţia şi dezvoltarea personală, recunoaşterea muncii, calitatea relaţiilor sociale, relaţiile cu superiorii, ocaziile de socializare etc. De modul în care gestionăm toate aceste aspecte, depinde în mare măsură performanţa companiilor şi organizaţiilor”, a spus Elena Pap, director general al Up România.


Up România implementează deja soluţii şi programe prin care se urmăreşte creşterea coeziunii angajaţilor, precum şi a gradului acestora de mulţumire şi implicare. De la reamenajarea spaţiului de lucru, teambuilding-uri în ţară şi străinătate, crosuri caritabile, expoziţii de fotografie sau cursuri de prim ajutor, compania desfăşoară activităţi pentru crearea unui mediu de lucru plăcut, cald, prietenos, în care oamenii din echipă să se simtă confortabil şi relaxaţi.

Rezultatele pe care Up România le obţine constant prin politica de people management au în centru grija faţă de angajaţi, valorizată pe patru axe importante: pachetul de avantaje şi beneficii pe care Up România îl oferă angajaţilor ei, strategia şi acţiunile de tip work-life-balance implementate, planurile de dezvoltare a competenţelor şi accesul la training-uri şi workshop-uri diverse, valorificarea potenţialului fiecărui angajat.

Ca urmare a acestei politici, peste 85% din angajatii Up România au o vechime mai mare de 6 ani in organizaţie, iar 80% au o vechime de minim 7 ani, în timp ce nivelul de congruenţă  organizaţie-echipă este unul  foarte mare. Un studiu realizat la nivelul companiei a indicat faptul că angajaţii Up România sunt interesaţi şi promovează la nivel personal valori precum: solidaritatea, adaptabilitatea, dezvoltarea personală şi profesională şi consideră că o companie ideală ar trebui să promoveze valori  precum echitatea, grija faţă de angajaţi, asumarea responsabilităţii, dezvoltarea profesională şi personală a angajaţilor etc.  Când s-au referit la Up România, organizaţia din care ei fac parte, angajaţii au considerat că aceasta promovează, în primul rând, grija faţă de angajaţi, echitatea, respectul, urmate fiind de alte valori importate pentru ei precum dezvoltarea personală şi profesională, indicând astfel un nivel foarte mare de potrivire cu organizaţia, ceea ce explică atât nivelul de retenţie cât şi nivelul de implicare şi adeziune la iniţiativele de tip work-life-balance şi wellbeing.

“Programele pe care le creăm vin în urma unor studii şi urmăresc generarea unor ocazii sau oportunităţi prin care valorile angajaţilor şi ale companiei să se manifeste atât la locul de muncă, cât şi în afara lui. Adaptabilitatea, solidaritatea, responsabilitateaa şi spiritul antreprenorial sunt valori pe care le împărtăşim cu angajaţii noştri şi pe care le cultivăm permanent”, a mai adăugat Elena Pap.

Valorizarea, recunoaşterea, recompensarea, aprecierea şi stimularea angajaţilor sunt priorităţi ale companiei Up. Recent, Up România a participat cu o serie de astfel de proiecte implementate în cursul anului 2015 şi la Gala Work Life Balance. De această dată, juriul a reţinut în mod deosebit pasiunea cu care angajaţii Up România s-au implicat în proiectul «Punem suflet, zi de zi, in valorile noastre», diversitatea activităţilor şi starea de bine creată. «Punem suflet, zi de zi, in valorile noastre » reprezintă unul dintre numeroasele proiecte şi acţiuni ale Up România în anul 2015, cel mai bine primit de către  angajaţi.

By Liliana K

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.