Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Calin Rotarus lanseaza biroul de comunicare cu acelasi nume

Pozitionat ca o alternativa la solutiile traditionale pentru comunicare – agentii sau consultanti independenti, Biroul de Comunicare Calin Rotarus (BCCR) isi propune sa imbine avantajele fiecarei solutii: profesionalismul, experienta si siguranta oferite de o agentie si flexibilitatea, independenta si costul redus al unui consultant.

“Traim o epoca a democratizarii accesului la comunicare. Asa cum conceptul Karaoke ofera oricarui om sansa sa cante pe o scena, asa si tehnologiile de comunicare ca Facebook, AdWords sau WordPress fac din fiecare companie si chiar persoana, un advertiser. Provocarea pentru fiecare companie e sa imbine eficient metodele de comunicare disponibile, intr-o maniera care sa serveasca scopului fundamental al oricarei firme – profitul care vine ca urmare a modelului de business corect”, declara Calin Rotarus

Intr-o perioada caraterizata prin schimbari majore atat ale nevoilor de comunicare ale companiilor cat si ale tehnologiilor disponibile, Biroul de Comunicare Calin Rotarus isi propune sa ofere servicii de comunicare perfect mulate pe nevoile fiecarui client, care sa sprijine atingerea rezultatelor de business.

Astfel, printre serviciile oferite se numara: strategii de comunicare, implementarea acestora, training si coaching pentru comunicare, atat pentru cei implicati direct, cat si pentru managerii care constata ca in prezent business-ul nu mai poate fi separat de comunicare.

In plus, Biroul de Comunicare Calin Rotarus va oferi de asemenea serviciul SDaaS (Sales Director as a Service) – un concept nou pe piata romaneasca, ce presupune externalizarea urmatoarelor functiuni ale unui director de vanzari: analiza, strategie de vanzari, politica de pret, training si coaching echipa, punerea la punct a procedurilor, urmarire a activitatii.

Calin Rotarus are o experienta de 17 ani in publicitate, din care 12 in online. A condus timp de 10 ani una dintre cele mai mari regii de publicitate online din Romania si a fost implicat in multe proiecte de comunicare, research, media si PR. A lansat in Romania branduri ca ARBOinteractive, LogicSearch, V2Media etc. Fondator si coproprietar al Rockschool, cea mai mare scoala de rock din Romania.

Bucuresti, 14.05.2013
{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.