Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Calificarea Rusiei in sferturile Euro 2008 a plasat TVR 1 in pozitia de lider

Meciul în urma căruia Rusia s-a calificat în sferturile Campionatului European de Fotbal 2008 a plasat postul TVR 1 în poziţia de lider de audienţă, conform datelor furnizate de GfK România şi prelucrate de Colectivul Analiză şi Cercetare al TVR (copyright: ARMA). Rusia-Suedia, transmis în direct de TVR 1 miercuri, 18 iunie, între 21:45 şi 23:34, a avut o audienţă medie la nivel naţional de aproape 1 milion de telespectatori, cu un rating de 5% şi o cotă de piaţă medie de 13,5%. La nivel urban, meciul a înregistrat 5,4 puncte de rating şi un share mediu de 14,3%, fiind urmărit de peste 600.000 de telespectatori. Minutul „de aur” al meciului, înregistrat la ora 22:28, a adus postului TVR 1, la nivel naţional, o audienţă de peste 1,3 milioane de telespectatori (rating 6,6%, share 16,5%), iar la nivel urban, peste 850.000 de telespectatori (rating 7,5%, share 18,9%).

Cel de-al doilea meci al zilei, transmis simultan pe TVR 2, în intervalul orar 21:45-23:37, a avut o audienţă medie la nivel naţional de 1,5% şi un share de 4,2%. Grecia-Spania a înregistrat, la nivel urban, un rating mediu de 1,6% şi o cotă de piaţă medie de 4,3%. Spre sfârşitul meciului, la ora 22:33, TVR 2 a înregistrat un vârf de audienţă de 3,8% şi cotă de piaţă de 9,7% la nivel naţional, iar la nivel urban, minutul „de aur” a adus un rating de 3,9% şi un share de 9,9%.

TVR 1 a depăşit din nou principalele posturi tv pe intervalul emisiunii Euro Show (23:45-00:41), înregistrând un rating mediu la nivel naţional de 1,6% şi o cotă de piaţă de 9,7%, în timp ce Pro TV şi Antena 1 au înregistrat 1,3, respectiv 1,1 puncte de rating. La nivel urban, emisiunea a avut o audienţă medie de 1,9% şi o cotă de piaţă de 10,8%, devansând Pro TV, care a avut un rating de 1,8%, şi Antena 1, care a avut 1,4 puncte de rating.

Bucuresti, 19.06.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.