Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

Calificarea Rusiei in sferturile Euro 2008 a plasat TVR 1 in pozitia de lider

Meciul în urma căruia Rusia s-a calificat în sferturile Campionatului European de Fotbal 2008 a plasat postul TVR 1 în poziţia de lider de audienţă, conform datelor furnizate de GfK România şi prelucrate de Colectivul Analiză şi Cercetare al TVR (copyright: ARMA). Rusia-Suedia, transmis în direct de TVR 1 miercuri, 18 iunie, între 21:45 şi 23:34, a avut o audienţă medie la nivel naţional de aproape 1 milion de telespectatori, cu un rating de 5% şi o cotă de piaţă medie de 13,5%. La nivel urban, meciul a înregistrat 5,4 puncte de rating şi un share mediu de 14,3%, fiind urmărit de peste 600.000 de telespectatori. Minutul „de aur” al meciului, înregistrat la ora 22:28, a adus postului TVR 1, la nivel naţional, o audienţă de peste 1,3 milioane de telespectatori (rating 6,6%, share 16,5%), iar la nivel urban, peste 850.000 de telespectatori (rating 7,5%, share 18,9%).

Cel de-al doilea meci al zilei, transmis simultan pe TVR 2, în intervalul orar 21:45-23:37, a avut o audienţă medie la nivel naţional de 1,5% şi un share de 4,2%. Grecia-Spania a înregistrat, la nivel urban, un rating mediu de 1,6% şi o cotă de piaţă medie de 4,3%. Spre sfârşitul meciului, la ora 22:33, TVR 2 a înregistrat un vârf de audienţă de 3,8% şi cotă de piaţă de 9,7% la nivel naţional, iar la nivel urban, minutul „de aur” a adus un rating de 3,9% şi un share de 9,9%.

TVR 1 a depăşit din nou principalele posturi tv pe intervalul emisiunii Euro Show (23:45-00:41), înregistrând un rating mediu la nivel naţional de 1,6% şi o cotă de piaţă de 9,7%, în timp ce Pro TV şi Antena 1 au înregistrat 1,3, respectiv 1,1 puncte de rating. La nivel urban, emisiunea a avut o audienţă medie de 1,9% şi o cotă de piaţă de 10,8%, devansând Pro TV, care a avut un rating de 1,8%, şi Antena 1, care a avut 1,4 puncte de rating.

Bucuresti, 19.06.2008

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *