free download 78 travel guides written by experts

• calif s-a lăsat luat la roast în scop caritabil și provoacă și alte branduri să facă la fel

• calif a avut parte de o experiență cu multă sare și piper și astfel a devenit primul brand românesc care s-a lăsat luat la roast nu de oricine, ci de cei mai nemiloși comedianți. Totul s-a petrecut la începutul acestei veri în • calif-ul din Mega Mall București, acolo unde, încinși de MC-ul Alex Mocanu, comedianții de la ceva mărunt, Sergiu Floroaia, Toma Alexandru, Cristi Popesco, Dar Frînculescu, Sorin Pârcălab și Victor Băra au făcut o glumă mai picantă decât alta pe seama brandului • calif în fața publicului. Cei curioși să afle cât de departe a mers luatul la roast pot vedea desfășurarea show-ului:

Întregul eveniment „Roast-ul lui • calif” a avut la bază un scop caritabil: susținerea financiară a proiectelor desfășurate de fundația „Autism Curtea de Argeș – NitmarlexKids”. Tocmai de aceea, intrarea a fost gratuită, dar cei prezenți au fost încurajați să facă o donație, fie pe loc, fie online. Demersul celor de la • calif nu se oprește aici: ei lansează provocarea și către alte branduri de a se lăsa luate la roast și dea ajuta astfel asociațiile care își dedică timpul și energia pentru a transforma lumea în care trăim în una mai bună. Brandurile care acceptă pot contribui la aceeași cauză sau își pot alege orice altă cauză în care cred.

Radu Tănase, co-fondatorul acestui business, a fost prezent pe tot parcursul show-ului și chiar a „încasat” toate glumele cu mult tact, ba a și intrat complet în jocul comedianților și i-a luat și el, la rândul lui, la roast.

„Din research-ul nostru, • calif este primul brand din lume care nu numai că a acceptat, dar a și propus să fie luat la roast. Credem că e important să cunoaștem toate motivele pentru care merită să fim luați la ro(a)st. E bine să aflăm, prin umor, toate motivele care ne pun sau ne-ar putea pune, la un moment dat, într-o postură negativă. Știm că nu putem fi perfecți, însă suntem un brand curajos, asumat, care a ales aproape întotdeauna calea neconvențională, atât ca strategie de business, cât și ca strategie de marketing. De asemenea, credem în puterea exemplului și ne bucurăm că am putut să sprijinim o cauză caritabilă. Așa cum zicea Robin Williams în super filmul Patch Adams, You treat a disease, you win, you lose. You treat a person, I guarantee you, you’ll win, no matter what the outcome. • calif este brandul cu aceeași echipă, aceleași origini, rețete și metode de preparare ca brandul care acum 8 ani a schimbat percepția despre piața de kebab din România. • calif este Calif-ul rebranduit, adaptat din punct de vedere al comunicării, al vizualului și al experienței de consum pentru lumea nouă. Ar mai fi multe de zis despre • calif, dar le vom dezvălui pe parcurs”, a declarat Andrei Nebunoiu, marketing and sales manager • calif.

• calif roast

Inițiativa originală a acestui brand a fost imediat îmbrățișată. „Am apreciat curajul • calif de a se băga în așa ceva. De regulă, companiile se feresc de critici și nu le caută cu lumânarea, cum a făcut-o • calif. În general, roast-urile se fac pe persoană fizică, unde o vedetă, de regulă mai controversată, acceptă să fie „luată la mișto” de comedianți și alte vedete. Totul, în scop caritabil. A fost puțin mai dificil să scriem, având ca țintă o companie, noi fiind mai obișnuiți să „dăm” în oameni, dar chiar și așa, am găsit suficientă „carne” pentru glume. Nu putem spune același lucru și despre dilurile lor”, a declarat mai în glumă, mai în serios Sorin Pârcălab, roaster la cevamărunt.

„Scopul asociației noastre este acela de a  oferi terapii specific compensatorii copiilor și adolescenților din Curtea de Argeș și din zonele limitrofe. În cadrul asociației noastre, un analist comportamental acreditat face evaluările în baza unor teste în urma cărora se implementează  un plan de intervenție personalizat, fiind singura asociație din  Curtea de Argeș care face acest lucru. Roast-ul organizat în scop caritabil a avut un impact imens asupra asociației noastre, fiind singurul eveniment de acest gen organizat până acum în  susținerea scopului și cauzei noastre. Banii primiți au fost folosiți în susținerea terapiilor micuților beneficiari ale căror familii se află în dificultate financiară și pentru cumpărarea materialelor necesare desfășurării terapiilor”, a declarat Andreea Tamaș, reprezentant fundația „Autism Curtea de Argeș – NitmarlexKids”. Cei care își doresc să sprijine acest proiect pot dona în contul RO92BTRLRONCRT0398095701, deschis la Banca Transilvania – Sucursala Curtea de Argeș.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *