Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Cadoul tau – un simplu click pe CharityGift.ro

După numai o săptămâna de la lansarea proiectului de voluntariat, Charitygift.ro, primul magazin online caritabil din România reușește să adune în același loc  peste 250 de produse de la cei aproape 30 de furnizori. Fiecare furnizor își alege cauza sau fundația către care donează un procent de minim 5% din contravaloarea produsului vândut. Toate acestea pentru a ajuta beneficiarii acestui proiect, un numar de 40 de fundații aflat în continua creștere.  Până astăzi,  www.charitygift.ro a înregistrat peste 3000 de vizitatori unici, din peste 30 de țări. Primele locuri, după România, sunt ocupate de Ungaria, Italia și Germania.

CharityGift.ro este magazinul perfect pentru oricine are de făcut un cadou pentru familie, prieteni, angajați și chiar parteneri de afaceri… Cam așa ar suna o reclamă pentru orice alt magazin. Spre deosebire însă de magazinele online sau de cele tradiționale, prin CharityGift.ro fiecare produs vândut ajută întotdeauna pe cineva. Asta pentru că fiecare produs vândut conține o donație pe care furnizorul se angajează să o facă pentru cauza sau fundația pe care acesta a ales să o susțină, fără a crește prețul produsului fața de cel pe care îl găsiți în magazinele tradiționale. Procentele încep de la 5% și pot reprezenta chiar valoarea totală a produsului. Descrierea fiecărui produs conține informații despre valoarea donației și beneficiarul acesteia.

„De exemplu, pentru o bijuterie realizată manual care costa 20 de lei, furnizorul a ales să doneze 30% către o fundație care are grijă de câinii fără stăpân. Asta înseamnă că, pentru fiecare produs vândut, 6 lei merg către această fundație fără ca cel care a comandat produsul să plătească în plus. După prima luna de funcționare vom publica un prim raport care va conține informații despre valoarea cumpărăturilor, a donațiilor și beneficiarii acestora. Raportul va fi realizat de o firmă specializată în servicii de audit care ne oferă servicii pro bono și va putea fi vizualizat direct pe site la sfârșitul fiecarei luni.”  ne explică Nicoleta Talpeș, initiatorul proiectului.  

Magazinul conține produse diverse: cărti și bijuterii, jucării pentru copii, accesorii și produse hand-made sau produse realizate de beneficiarii fundațiilor cu ateliere lucrative. Site-ul este actualizat periodic cu produse noi și informații despre posibili beneficiari.

O categorie specială a magazinului este dedicată produselor personalizate CharityGift.ro. Fiecare produs din această categorie conține o donație de 10% pe care, de această dată, numai cumpărătorul este cel care decide către ce cauză umanitară o va direcționa. La cumpărarea unui produs din această categorie, cumparatorul va menționa cauza și fundația căreia dorește să îi doneze această sumă; cauzele sunt: social, sănătate, protecția mediului, protecția animalelor, minorități, artă – cultură, educație – cumpărătorul poate alege dintre fundațiile și asociațiile care și-au exprimat deja dorință de a face parte din sistemul CharityGift, înscriindu-se pe site.
 
„Orice companie care are prevăzut un buget pentru cadourile de Crăciun ale angajaților poate alege să ofere acestora un voucher, indiferent de valoare. O companie care are ca politică de CSR protecția mediului poate oferi un voucher prin care angajații să contribuie la ajutorarea unei fundații, prin cumpărarea de produse din această categorie”, declară inițiatorul proiectului CharityGift.ro.

De donațiile rezultate din vânzarea produselor comandate până acum vor beneficia fundații precum  Centrul de Îngrijiri Paliative „Sfânta Irina”, care acordă asistenţă medicală, socială, psihologică şi spirituală bolnavilor de cancer şi leucemie aflaţi în stadiu avansat, venind în ajutorul şi susţinerea acestora în cel mai dificil moment al vieţii lor, sau Fundația Sf. Dimitrie, care ajuta persoanele cu handicap. Sunt doar două dintre cele peste 40 de fundații care așteaptă ajutorul nostru.

Charitygift.ro nu intermediază vânzările și nu percepe niciun comision de la furnizori, cumpărători sau beneficiari. Produsele sunt vândute la aceeași valoare la care se pot gasi și în magazinele furnizorilor numai că, de această dată, un procent din valoarea produsului vândut prin intermediul CharityGift.ro merge către o cauză anterior selectată de furnizor. CharityGift.ro oferă gratuit o platformă pentru expunerea produselor și suport informațional pentru vânzători și cumpărători.

De asemenea, Charitygift.ro permite accesul la o bază de date consistentă de ONG-uri, facilitând vânzătorilor și cumpărătorilor demersul complicat de a alege destinația actelor caritabile.

Charitygift.ro a creat și o secţiune specială dedicată fundațiilor cu ateliere lucrative, în cadrul cărora beneficiarii lucrează manual diverse obiecte artizanale. Acestea îşi propun spre vânzare propriile produse, încasările revenindu-le în totalitate, condiţie vitală pentru continuarea activităţii lor. Orice fundație care are astfel de ateliere lucrative își poate pune în vânzare produsele prin Charitygift.ro.

Proiectul este sustinut pro bono de Andreea Marin Banica, cunoscută pentru implicarea sa extrem de activă în campaniile umanitare din ultimii 15 ani și de Balms&Asociații – care ofera servicii de consultanță juridică -, Hanson Online Brand Communication, care oferă servicii de webdesign, X3 Studios prin Proiect 1000, care oferă servicii de design pentru materialele de promovare și Pozitiv Audit Expert care oferă servicii de audit.

Bucuresti, 28.11.2008

{mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.