Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Cabernetul pe care il inteleg barbatii adevarati – o campanie CohnandJansen JWT

CohnandJansen JWT a creat campania de promovare “Un vin pe care il inteleg barbatii”, pentru Cabernet de Samburesti, marca a Valvis Holding. Prin prisma calitatii sale de vin aspru, Cabernetul de Samburesti este un vin dedicat barbatilor. Simplu de inteles si direct, conceptul necesita un spot amplu si inteligent, cu un twist pe final.

Procesul de creare a spotului a fost de data aceasta atipic. Bazele ideii creative au stat in finalul spotului, procesul de creatie fiind astfel inversat. Totul a pornit de la o intuitie care le spunea creativilor ca “daca nu esti barbat nu trebuie sa cumperi acest vin pentru ca nu o sa iti placa” . Astfel, s-au cautat expresii contemporane ale masculinitatii in societatea romaneasca si, cum ele nu sunt pe toate drumurile, totul a capatat o dimensiune sociala.

“Am incercat sa spunem ce inseamna sa nu fii barbat, fiind totusi o persoana de sex masculin.

Norocul face ca intelepciunea populara sa abunde in sfaturi de tipul «Fuga e rusinoasa, dar e sanatoasa», pilde pe care le-am pus in antiteza cu imaginea unor barbati ale caror ocupatii sa faca total incompatibila relatia”, a explicat Andrei Cohn, Creative Director CohnandJansen JWT.

In contextul dat, ne referim la a fi barbat intr-un sens moral, nu doar biologic. De exemplu, daca ii adresezi fiului tau indemnul “Fii barbat!”, inseamna ca il indemni sa se ridice, prin optiunile lui, la calitatea morala de a “fi barbat”. Notiunea de barbat nu este folosita in sens pur biologic, ci se refera la caracterul si actiunile unui barbat adevarat. Sensul urmarit este acela ca nu toti barbatii sunt barbati.

Spotul tv a fost difuzat in perioada: noiembrie-decembrie 2013.

Echipa care a contribuit din partea CohnandJansen JWT la realizarea spotului a fost formata din: Andrei Cohn – Creative Director, Arina Stoenica – Senior Account Manager, Oana McGinley – Account Executive, Ilinca Dumitrescu – AV Production Director.

Au mai colaborat: regizor Hypno, imagine Tudor Lucaciu, casa de productie -MME.

Din partea Valvis Holding au participat: Valentina Vesler – PR Communication Manger, Jean Valvis – Presedinte.

Campania vine ca urmare a succesului obtinut de agentie cu spotul de promovare al Chardonnay Domeniile Samburesti, un vin alb adresat barbatilor care vor sa cunoasca mai bine femeia.

Bucuresti, 04.02.2014
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.