Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

CA Service Desk Manager este certifcat ITIL V3

SolvIT Networks, partenerul strategic al CA in Romania, anunta ca solutiile serviciilor de suport CA au fost evaluate si certificate ca fiind compatibile cu procesele ITIL V3 de la Pink Elephant. CA Service Desk Manager R12.0 este compatibil cu toate cele 14 procese ITIL V3 identificate de Pink Elephant.

Evaluarea PinkVERIFY de la Pink Elephant este recunoscuta ca fiind cel mai bun program de certificare a compatibilitatii ITIL din industria managemetului serviciilor IT.

Acreditarea PinkVERIFY este un ghid important pentru clientii care realizeaza semnificatia alinierii IT-ului cu obiectivele afacerii. Prin adoptarea si implementarea celor mai bune practici ITIL, companiile isi maresc capacitatea de a oferi solutii de managemetul serviciilor IT optime si bazate pe valoare.

Odata cu lansarea ITIL version 3 (V3), Pink Elephant a dezvoltat o noua schema de certificare PinkVERIFY care sa reflecte suportul proceselor in cadrul Service Lifecycle.

Mai multe la CA – Pink Elephant.

Bucuresti, 18.08.2009

{mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.