free download 78 travel guides written by experts

CA – liderul tehnologiilor de management al serviciilor IT

Forrester Research a realizat recent un studiu de piata (atasat) in urma caruia solutia Unicenter Service Desk r11 oferita de CA a fost declarata liderul tehnologiilor de management al serviciilor IT.

In cadrul acestui studiu al carui obiect a fost atat analiza celor 12 tehnologii de management al serviciilor IT, cat si politicile de dezvoltare si cercetare ale vendorilor acestora. Conform celor 80 criterii de evaluare stabilite de Forrester, CA a inregistrat cel mai mare punctaj remarcandu-se pentru viziunea asupra produsului si pentru prezenta puternica pe piata serviciilor de management IT. Solutia Unicenter Service Desk r11 oferita de CA a inregistrat cel mai mare punctaj pentru managementul si pentru solutionarea incidentelor informatice.

“Suntem onorati de calificarea solutiei Unicenter Service Desk ca lider al tehnologiilor de management IT,” declara Jacob Lamm, Prim Vicepresedinte si General Manager al diviziei Business Service Optimization din cadrul CA. “Managementul serviciilor reprezinta o capabilitate de baza a managementului IT si o oportunitate de dezvoltare puternica a procesului de business CA”.

Unicenter Service Desk r11 este o solutie enterprise care ofera companiilor o baza solida pentru optimizarea eficientei operationale si pentru maximizarea gradului de satisfactie a utilizatorilor. Recunoscuta pentru scalabilitatea ei, solutia iese in intampinarea necesitatilor de management ale companiilor, indiferent de dimensiunile acestora.

Folosind cele 80 de criterii de evaluare pentru aceasta analiza, Forrester a evidentiat performantele solutiei Unicenter Service Desk in procesul de automatizare si customizare. De asemenea, Forrester a declarat ca “organizatiile ar trebui sa analizeze cu seriozitate oportunitatea de a-si completa investitiile cu tehnologiile CA de management al serviciilor IT,” subliniind astfel integrarea dintre Unicenter Service Desk si Unicenter Network and Systems Management (NSM).

CA
CA este unul dintre cei mai importanti furnizori IT de software destinat proceselor de management. Enterprise IT Management (EITM™) – este viziunea CA asupra viitorului din prisma tehnologiei informatiei. Acest concept se poate traduce printr-un management dinamic si securizat al sistemelor, retelelor, securitatii, stocarii, aplicatiilor si bazelor de date. CA are in portofoliu peste 98% din companiile listate de Fortune 1000®, cat si institutii guvernamentale, de educatie si mii de alte companii din diverse alte industrii. Strategia CA se bazeaza pe patru elemente: dezvoltarea produselor, cresterea partenerilor, expansiunea globala si achizitii strategice – toate acestea avand ca scop o mai buna intelegere si un suport cat mai complet acordat clientilor care astfel vor putea sa valorifice avantajele tehnologiei IT in propria afacere. Pentru mai multe informatii, vizitati: www.ca.com

DNA Software
DNA Software, Reprezentanta Regionala CA, este o prezenta activa pe piata Europei de Est propunand portofoliul avansat eBusiness Computer Associates, care se adreseaza tuturor aspectelor de management eBusiness, incluzand managementul infrastructurii, al proceselor si al informatiei. Eforturile specialistilor DNA Software sunt orientate spre oferirea unor solutii puternice si viabile pentru organizatiile importante, implicate in realitatile est-europene (sectorul comercial, bancar, al telecomunicatiilor, cel industrial etc.). Acest portofoliu eBusiness da organizatiilor posibilitatea de a castiga si sustine avantajul competitiv intr-o era in care viteza, inovatia si acuratetea sunt imperative. Pentru mai multe informatii, vizitati www.dnasw.com

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *