Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Business Standard si Money Express prezinta valul II al studiului BrandRate – Piata auto

Cotidianul de afaceri Business Standard si revista saptamanala Money Express vor publica marti, 3 februarie, in exclusivitate, rezultatele valului II ale studiului BrandRate pentru piata auto, studiu realizat de compania de cercetare Reveal Marketing Research.

Primul studiu BrandRate pentru piata auto, realizat de Reveal Marketing Research in octombrie 2008, plasa brandul Volkswagen in topul preferintelor romanilor, in clasamentul general. Marca nemteasca middle market, reusea astfel sa  le surclaseze pe cele din categoria de top, precum Mercedes, BMW sau Audi, in timp ce brandul autohton Dacia castiga prima pozitie la capitolul vizibilitate.

Ce brand s-a mentinut in top in conditiile in care vanzarile pe piata auto si bugetele de publicitate au scazut puteti afla in editiile de maine Business Standard si Money Express sau pe www.standard.ro/brandrate.

Rezultatele valului II ale studiului pe domeniul auto vor fi comentate astazi, 2 februarie, de Marius Luican, General Manager al Reveal Marketing Research in cadrul emisiunii Market Briefing, la The Money Channel. Emisiunea se va transmite incepand cu ora 19:15 si este moderata de Daniel Apostol. Inregistrarea video va putea fi urmarita maine pe www.standard.ro/brandrate. Tot aici veti gasi analiza BrandRate pentru domeniul auto realizata de Reveal Marketing Research in octombrie 2008, precum si studiile realizate pentru celelalte 11 domenii.

BrandRate reprezinta un instrument de monitorizare care ofera o ierarhizare analitica a principalelor marci din Romania luand în considerare 12 domenii, de la telecomunicatii, la industria auto, FMCG, centre comerciale sau companii energetice. Studiul masoara perceptia globala a consumatorilor asupra brandurilor apartinand ariei considerate si va prezenta, pentru fiecare dintre cele 12 domenii, un top al celor mai vizibile marci, oferind informatii cu caracter continuu pentru fiecare dintre acestea – din trei in trei luni. In prezent, BrandRate este singurul studiu de piata continuu despre capitalul de imagine al marcilor.

Cotidianul de afaceri Business Standard si revista Money Express  publica si analizeaza in fiecare marti, în exclusivitate, rezultatele studiilor realizate de compania de cercetare Reveal Marketing Research, cate un top al celor mai vizibile branduri pentru fiecare dintre cele 12 domenii. Concluziile studiului sunt discutate saptamanal, în fiecare zi de luni, incepand cu ora 19:15, in emisiunea Market Briefing, la The Money Channel.

 Bucuresti, 02.02.2009

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.