Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Business Standard si Money Express prezinta BrandRate – Piata produselor alimentare

Cotidianul de afaceri Business Standard si revista saptamanala Money Express vor publica marti, 16 decembrie, in exclusivitate, rezultatele studiului BrandRate pentru piata produselor alimentare, studiu realizat de compania de cercetare Reveal Marketing Research.

Analiza BrandRate a fost realizata 1.000 de respondenti si urmareste sa masoare perceptia consumatorilor romani asupra marcilor de produse alimentare – mezeluri, lactate, uleiuri- preferate. Chestionarele la care au raspuns cei intervievati au vizat informatii precum vizibilitatea si comunicarea marcii, rata de satisfactie (calitatea perceputa in urma consumului) si posibilitatea recomandarii unei anumite marci (arata viitorul marcii). Totodata, a fost evaluat si gradul de acceptabilitate al pretului raportat la produs si la potentialul de cumparare al populatiei. S-au luat in considearre indici precum sexul respondentilor, varsta, regiunea de rezidenta si veniturile populatiei. Raspunsurile au fost spontane, adica intervievatii au fost lasati sa numeasca singuri o anumita marca.

Reveal Marketing Research va realiza o astfel de cercetare asupra pietei produselor alimentare de patru ori pe an, o data la trei luni.

BrandRate reprezinta un instrument de monitorizare care ofera o ierarhizare analitica a principalelor marci din Romania luand in considerare 12 domenii, de la telecomunicatii, la industria auto, FMCG, centre comerciale sau companii energetice. Studiul masoara perceptia globala a consumatorilor asupra brandurilor apartinand ariei considerate si va prezenta, pentru fiecare dintre cele 12 domenii, un top al celor mai vizibile marci, oferind informatii cu caracter continuu pentru fiecare dintre acestea – din trei in trei luni. In prezent, BrandRate este singurul studiu de piata continuu despre capitalul de imagine al marcilor.

Cotidianul de afaceri Business Standard si revista Money Express  publica si analizeaza in fiecare marti, in exclusivitate, rezultatele studiilor realizate de compania de cercetare Reveal Marketing Research, cate un top al celor mai vizibile branduri pentru fiecare dintre cele 12 domenii. Concluziile studiului sunt discutate saptamanal, in fiecare zi de luni, incepand cu ora 19:15, in emisiunea Market Briefing, la The Money Channel. Inregistrarile video vor putea fi urmarite pe www.standard.ro/brandrate. Tot aici veti gasi clasamentul BrandRate al marcilor din domeniul bancar, auto, bere, centre comerciale, cosmetice, telecomunicatii si bauturi alcoolice.

Citeste editiile de maine Business Standard si Money Express sau intra pe www.standard.ro/brandrate si afla care sunt produsele alimetare cele mai cunoscute si mai apreciate de romani.

Bucuresti, 15.12.2008

{mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.