expoplast Sibiu 2019

Business Standard la aniversare

Cotidianul de afaceri Business Standard implineste doi ani de la aparitie. Cu aceasta ocazie, redactia Business Standard a pregatit o retrospectiva a celor mai bune materiale aparute in excusivitate in paginile ziarului. Astfel, vreme de sase aparitii, pana pe 25 mai, fiecare pagina Business Standard face trimitere la o exclusivitate importanta din domeniul dedicat paginii in cauza (energie, retail&FMCG, financiar, industrii, IT&telecom, servicii profesionale, imobiliare si constructii, farma sau media)

Editia din 26 mai va avea o supracoperta care va reuni cele mai tari exclusivitati aparute in Business Standard – “Noi despre ei”, testimoniale ale unor personalitati importante din domeniul economic – “Ei despre noi”, o scurta istorie a cotidianului de business, precum si o prezentare ampla a Guvernului Privat – “Noi impreuna cu ei’. De altfel, data de 26 mai coincide cu un eveniment important din cadrul proiectului Guvernul Privat: dezbaterea in care premierul Emil Boc prezinta rezultatele primelor cinci luni de guvernare.

Construit in jurul unor valori precum cunoastere, inovatie, pasiune, performanta, responsabilitate, Business Standard si-a asumat misiunea de a asigura informatia esentiala pentru ca publicul sau sa stie, sa inteleaga si sa ia cele mai bune decizii atat pentru dezvoltarea afacerii, cat si pentru dezvoltarea personala.

Business Standard este un produs media complex ce ofera informatie la zi din toate domeniile economice, sectiuni dedicate, asa cum sunt Antreprenor sau Finante Personale, dar si buletine de analiza specializate, tip Focus+, adresate profesionistilor din variate domenii. Cotidianul s-a adaptat in permanenta la nevoile si ritmul alert de viata al noii generatii de business, atat la nivel de continut, cat si la nivel de layout sau distributie. Printul este dublat de o platforma online moderna, axata pe un mix de suporturi:  website, newsletter personalizat zilnic, e-paper si mobil.

De asemenea, Business Standard a lansat pe piata media o serie de proiecte speciale (Guvernul Privat), editii personalizate si produse editoriale complexe (studii de caz, dosare sectoriale), ce ofera o intelegere detaliata asupra strategiilor, evolutiilor si principalelor tendinte din cele mai mari companii si sectoare economice din Romania.

Astfel, in decembrie 2007, cotidianul lansa seria de dosare sectoriale, prezentand cele mai importante tendinte, strategii si evolutii ale unui sector din economia Romaniei versus segmente similare de business din alte piete. Dupa studiul privind "Piata muncii in 2010" (decembrie 2007) si "Focus pe retail" (iunie 2008), ziarul a lansat, in septembrie 2008, o analiza detaliata privind situatia pietei imobiliare din Romania.

Tot anul trecut, cotidianul prezenta, in premiera pentru peisajul media romanesc, editiile pesonalizate, pentru companiile CFR Calatori si Blue Air, devenind astfel primul cotidian care introducea acest concept in Romania.

De altfel, Business Standard a dezvoltat produse media inovatoare targetate catre profesionistii si specialistii din diverse domenii de activitate. In mai 2008, a aparut sectiunea speciala Antreprenor, dedicata celor care au sau isi doresc sa dezvolte afaceri pe cont propriu. O alta sectiune a cotidianului, Finante Personale, a fost lansata in luna martie a acestui an. 

Un proiect de referinta Business Standard este Guvernul Privat. Lansat in august 2008, acest proiect si-a propus si a reusit sa devina o platforma permanenta de dialog intre mediul de business si autoritati. In prezent, dezbaterile Guvernul Privat continua cu succes, Business Standard propunandu-si sa faciliteze implementarea celor mai bune solutii generate de intalnirile dintre liderii din business si membrii Guvernului.

La finele anului trecut, Business Standard a lansat pe piata anuarul “Economia In 2009”, un studiu ce dezvaluit oportunitatile, problemele si evenimentele majore previzionate pentru mediul de business romanesc in acest an.

Cel mai recent produs lansat de Business Standard este “Ghidul de criza”, primul produs editorial din Romania ce ofera solutii practice si instrumente de analiza pentru antreprenorii care se confrunta cu efectele nedorite ale crizei economice.

Bucuresti, 19.05.2009

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *