Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

BUSINESS Magazin din aceasta saptamana:

Unul din patru parinti a ales o polita de asigurare pentru copilul sau

“Unul din patru parinti a ales deja anul acesta un plan financiar pentru copilul sau”, spune pentru BUSINESS Magazin Cornelia Coman, directorul general al ING Asigurari de Viata, cea mai mare companie de profil din Romania.

Coman explica in numarul BUSINESS Magazin din 15 iulie ca acest lucru se datoreaza faptului ca nesiguranta perioadei de criza a privilegiat politele de economisire pentru copii, desi vanzarile au scazut aproape ca toate celelalte clase de produse de asigurari.

Pentru ING, planurile financiare pentru copii reprezinta 21,5% din intregul portofoliu, iar in primele patru luni ale anului, mai mult de un sfert din clientii noi ai companiei au achizitionat astfel de produse, spune Coman.

In portofoliul de polite noi din categoria planurilor financiare pentru copii, proportia cea mai mare (25%) este reprezentata de politele pentru copii mai mici de un an, in crestere cu 4% fata de anul precedent. Raportat la numarul total al planurilor financiare pentru copii incheiate in 2009, 46% dintre clienti sunt parinti care au copii mai mici de doi ani, iar 30% au copii cu varste cuprinse intre 3 si 6 ani.

In aceste conditii, profilul clientilor care achizitioneaza planurile financiare pentru copii nu este greu de intuit, scrie BUSINESS Magazin: sunt oameni tineri, cu varste cuprinse intre 26 si 40 de ani, din mediul urban (cei mai multi clienti locuiesc in Capitala), cu venituri medii si peste medie si cu studii cel putin medii.

Mai mult de jumatate dintre cei care achizitioneaza un astfel de produs sunt femei, iar aproape toti clientii sunt casatoriti. Avand la dispozitie doua variante – planurile cu componenta garantata si cu componenta investitionala – cei mai multi le aleg pe primele, mai ales intr-un an cand toata lumea se fereste de riscuri.

In principiu, planurile financiare pentru copii au un “carlig” clasic si foarte simplu de aplicat pentru a-ti atrage clientii: din momentul cand polita este incheiata si pana cand ajunge la maturitate (de obicei, cand copilul implineste 18 ani), primele sunt platite constant, indiferent ce se intampla cu parintii, astfel incat la majorat beneficiarul politei poate incasa toti banii. Cu alte cuvinte, asiguratorul se angajeaza sa preia platile in cazuri extreme, cum ar fi decesul sau invaliditatea parintelui care a incheiat contractul.

Materialul pe larg despre planurile financiare pentru copii puse la dispozitie de asiguratori si motivele pentru care tot mai multi clienti aleg aceste produse, in BUSINESS Magazin de miercuri, 15 iulie.

Bucuresti, 14.07.2009

{mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.