Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

Bun Venit in Familia CiD – o campanie Next Advertising

Next Advertising şi Fundaţia Copii în Dificultate (CiD) au lansat programul de adopţii spirituale “Bun Venit în Familia CiD”. În urma evenimentului de lansare s-au strâns donaţii în valoare de aproximativ 25.000 de euro.

Campania “Bun Venit în Familia CiD” este susţinută de o amplă promovare bazată pe un mix intre ATL, BTL şi relatii publice. Campania este realizată şi implementată probono de Next Advertising. Mai mult, partenerii şi colaboratorii Next au dat şi ei o mână de ajutor astfel încât s-a obţinut spaţiu gratuit în publicaţii  pentru popularizarea „adopţiilor”.
Gazda evenimentului de lansare a fost Amalia Năstase, ambasadorul Fundaţiei Copii în Dificultate. Lansarea programului s-a bucurat de prezenţa multor celebrităţi din lumea mondenă, importanţi oameni de afaceri şi politicieni. Astfel, printre membrii familiei CiD se numără premierul Călin Popescu Tăriceanu şi sotia sa, Ion Ţiriac, Nadia Comaneci, Ilie Năstase, Mihaela Rădulescu, Mihaela Geoana, Cristiana Copos, Camelia Sucu, Daciana Sîrbu, Mihaela Tatu, Florin Chilian, Gianina Corondan, Emanuela şi Paolo Chighine (Enel). Aceştia au înfiat spiritual câte un copil, după ce au citit poveştile din „albumul de familie in cuvinte”.

"Inspirată de adopţiile la distanţă, menite să-i ajute pe copiii din lumea a III-a, m-am gândit că în acelaşi fel ne putem ajuta şi noi copiii cu probleme. Pe ai noştri ne-am obişnuit să-i lăsăm în grija străinilor care să ni-i îngrijească şi să-i finanţeze. Dar ceea ce noi trebuie să întelegem este că ei sunt ai noştri, sunt responsabilitatea noastră. Părinte fiind îi multumeşti în fiecare clipa lui Dumnezeu că ţi-a dat un copil sănătos, dar, la fel de bine pruncul tău ar fi putut avea Spina bifida, paralizie cerebrală sau o boală rară degenerativî. O astfel de situaţie te face să vezi altfel lucrurile”, a declarat în cadrul evenimentului Amalia Năstase, Ambasador CiD.

„Campania continuă pe termen nelimitat. Oricine, familie sau persoană, poate să “înfieze” un copil al Fundaţiei CiD. Nu este o adopţie în adevăratul sens al cuvântului, ci e una spirituală. Persoana care doreşte să intre în Familia CiD va trebui să doneze regulat o sumă de bani (fiecare după posibilităţi, nu există o suma minimă) în beneficiul acestor copiii. Pe site-ul fundaţiei www.cid.org.ro există un “album de familie în cuvinte”, cum i-am spus noi, în care sunt scrise poveştile copiilor. Citindu-le, fiecare îşi poate alege un suflet spre adopţie. Contul în care se pot face donaţii a fost deschis la BRD-GSG, Suc. Decebal, şi este RO12 BRDE441SV20937824410”, a completat Mara Stoenescu, Account Director Next Advertising.

“Copii în Dificultate“ este o organizaţie non-profit, sucursală a Fundaţiei "Children in Distress" din Marea Britanie, care se străduieşte să ofere dragoste şi îngrijire profesională copiilor abandonaţi, suferinzi de diverse boli. Fundaţia “Copii în dificultate” operează în cele 6 centre ale sale din Bucureşti, Piteşti, Cernavodă şi Curtea de Argeş şi este auditată an de an, dovadă clară că banii obtinuţi din sponsorizări şi finanţări se folosesc în proporţie de suta la suta în interesul copiilor pe care îi îngrijesc. Alisdair Barron, Preşedintele Fundatiei “Copii în Dificultate“ a fost investit în 2006 de Majestatea Sa Regina Elisabeta a II-a a Marii Britanii cu titlul de Membru al Ordinului Imperiului Britanic, drept recunoaştere pentru ceea ce a făcut în beneficiul copiilor din România.

“Fundaţia CiD ajută copiii să zambeasca, să vorbească, să meargă, să se bucure de fiecare clipă a copilăriei. Copiii în dificulate nu sunt diferiţi, au doar nevoie de ajutorul nostru ca toate lucrurile simple să se întâmple şi pentru ei. Sperăm ca prin acest proiect să aducem bucurie în vieţile lor. Când ajuţi, cineva zâmbeşte”, a spus Vali Zaharia, Director Executiv al Fundatiei CiD.

Bucuresti, 09.10.2008

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *