free download 78 travel guides written by experts

Bucovina. Echilibrul Suprem

Leo Burnett lanseaza impreuna cu Rio Bucovina spotul publicitar „Echilibrul Suprem” pentru brandul Bucovina, situat pe locul 3 ca si cota de piata in categoria apelor minerale naturale. Spotul TV a fost realizat in urma unui pitch de creatie castigat de echipa Leo Burnett anul trecut.

„Am dezvoltat ideea reclamei pentru Bucovina plecand dintr-o realitate a produsului si una demografica, apoi desfasurand si urmand un fir logic: apa Bucovina are un continut optim de minerale, echilibrat, iar bucovinenii sunt oameni calmi, pasnici, cu un stil de viata asezat, echilibrat. Pornind de la cele doua realitati, continuarea a fost fireasca: bucovinenii sunt echilibrati pentru ca beau apa Bucovina. Dusa mai departe, ideea spotului s-a putut contura intr-o concluzie si ea la indemana: chiar si cei recunoscuti ca repere universale ale echilibrului vin in Bucovina ca sa afle secretul “echilibrului suprem”. Si astfel am ajuns sa avem un maestru shaolin venit pe plaiuri mioritice sa invete ce inseamna cu adevarat echilibrul”, explica Andrei Munteanu – Copywriter Leo Burnett. „Practic, shaolinul venit sa invete ritmul vietii bucovinene este o pata de culoare atat la propriu, cat si la figurat si transforma comunicarea intr-una fresh si plina de viata.”, mai spune Andrei Munteanu.

„Inca de la prima prezentare, ne-am dat seama ca propunerea Leo Burnett era exact ceea ce raspundea perfect cerintelor briefului. O idee frumoasa transpusa intr-o abordare care ne ajuta sa atingem si obiectivul de intinerire a targetului si cel de obtinere a unei atitudini favorabile fata de brandul Bucovina nu numai a consumatorilor traditionali, dar si a celor nisati, interesati de un stil de viata sanatos pentru ei si familiile lor, dornici sa fie mereu in forma si sa obtina armonia intre minte, trup si spirit, fiind in acelasi timp puternic ancorati in traditia evocata prin insusi numele produsului. Tot la fel, am apreciat tonul campaniei si atentia sporita la detalii. Am avut parte astfel de toate ingredientele necesare unei campanii care nu poate trece neobservata”, declara Camelia Hoinarescu – Marketing Director.

Din partea Rio Bucovina, s-a implicat in aceasta campanie Camelia Hoinarescu – Marketing Director, iar din partea Leo Burnett: Carmen Tiderle – Creative Director, Tudor Cuciuc – Creative Director, Andrei Munteanu – Copywriter, Victor Oprisan – Art Director, Monica Radulescu – Strategic Planning Director, Andreea Boaca – Brand Communication Director, Andra Tivichi – Brand Communication Manager, Sorin Deleanu – A/V Producer. Casa de productie care a semnat spotul este Family Film, Regie – Razvan Marculescu, DOP – Alex Sterian, Producator – Smaranda Sterian, Scenografie – Raluca Ioanovici, Costume – Ciresica Cuciuc.

//www.youtube.com/user/LeoBurnettRomania?ob=0&feature=results_main

Bucuresti, 04.04.2012

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *