Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Bronze EFFIE pentru Draftfcb Bucharest in categoria Digitally Led Campaigns

cu „Share the love with NIVEA”

Draftfcb Bucharest castiga primul Effie din portofoliu in cadrul celei de-a zecea editii a Romanian EFFIE Awards: Bronze in categoria Digitally Led Campaigns pentru campania Share the love with NIVEA.

Campania „Impartaseste dragostea cu NIVEA” s-a desfasurat in februarie anul trecut si a promovat editia limitata NIVEA Creme Valentine’s in randul tinerilor, punand accentul pe ideea de a darui. Campania a fost declinata pe TV, presa scrisa, outdoor, digital si a avut si actiuni de BTL si PR.

Componenta online a fost sustinuta in social media de contul Facebook „NIVEA Romania” si a inclus site-ul www.impartaseste-dragostea.ro, unde tinerii au avut ocazia sa completeze „harta iubirii”. Plecand de la insight-ul ca in luna iubirii oamenii isi sarbatoresc dragostea impartasind momente de neuitat in locuri de neuitat, a fost dezvoltata o aplicatie prin intermediul careia, dupa inscriere, participantii puteau sa plaseze pin-uri pe harta in diferite locatii si sa aleaga ce anume reprezenta acel loc pentru ei si persoana iubita, cu scopul de a castiga diferite premii pentru doi.

Pagina de Facebook NIVEA Romania a sarbatorit de asemenea luna iubirii, printr-o aplicatie speciala: fanii au avut ocazia sa-si trimita mesaje de dragoste si astfel primeau un cod, care le aducea numeroase premii.

„Dupa Best Website si Best Newcomer in 2012 la Internetics, iata, bronz in Digitally Led Campaigns la Effie 2013 pentru Campania Share the love with NIVEA. A fost o campanie cu adevarat 360, iar punctul central a fost reprezentat de componenta de digital, care a sustinut o luna de interactiune online. Rezultatele s-au vazut atat in rata de interactiune a consumatorilor cu platforma de comunicare, cat si in vanzari” – spune Bogdan Ionita, Head of Strategy, Draftfcb Bucharest.

In doar 27 de zile, obiectivele campaniei au fost depasite cu 400%. Site-ul www.impartaseste-dragostea.ro a inregistrat peste 163.000 de vizitatori unici si a numarat peste 47.000 de persoane inscrise, acest lucru insemnand o rata de conversie de 30%. Pagina de Facebook NIVEA Romania a adunat peste 25.000 de like-uri. Ca rezultat al campaniei, cota de piata a NIVEA Creme a crescut cu 11% in categoria de creme pentru uz general.

„Premiul acesta este special pentru noi si reprezinta o recunoastere a faptului ca am readus in centrul atentiei legendara cutiuta albastra. Am reusit astfel sa ajungem la publicul nostru tanar si sa ii prezentam valorile NIVEA prin intermediul platformelor digitale de comunicare, medii foarte populare in randul tinerilor” – spune Alina Radu, Head of Brand Activation, Beiersdorf Romania.

Campania a fost implementata in parteneriat cu Republika Interactive.

Din partea DRAFTFCB au lucrat:
Anca Iuhas, Strategic Planner
Bogdan Ionita, Head of Strategy
Radu Ghitescu, Senior Art Director
Tudor Pop, Senior Copywriter
Alex Hariga, Head of Digital
Claudiu Dobrita, Creative Director
Miruna Macsoda, Account Manager
Daniela Craciun-Mercas, Account Director
Ana Maria Oila, Client Service Director

Bucuresti, 12.06.2013

{mosloadposition user9}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.