free download 78 travel guides written by experts

Bronz de la Ad Stars pentru Publicis

Publicis a obtinut un trofeu de bronz si un certificat de finalist la festivalul de advertising Ad Stars din Coreea.

Bronzul a fost acordat spotului radio “text kills 2” dezvoltat pentru campania sociala creata pentru Politia Capitalei, iar certificatul de finalist apartine spotului TV “The Hitchhiker” realizat pentru Renault Fluence.

Conceptul creativ al campaniei radio pentru Politia Romana s-a axat pe nevoia de a comunica publicului-tinta intr-un mod surprinzator, cu sange rece, consecintele imprudentei actului de a scrie sms-uri in timp ce se conduce masina. Un numar din ce in ce mai mare de soferi folosesc telefonul mobil, in mod nefericit, in timp ce sunt la volan, fiind convinsi de abilitatea lor de tip multi-tasking.

Pe parcursul ultimilor patru ani, Publicis a castigat 59 de premii si nominalizari la festivaluri de publicitate locale si internationale cum ar fi: ADOR, AdPrint, AdSpot Award, Effie, Epica, Eurobest, Cresta, Golden Drum, Golden Hammer, Internetics, New York Festivals, Cannes Lions. Printre premiile recent obtinute se numara doua trofee de bronz la New York Festivals, un bronz la Epica, doua trofee de argint la Effie si trei trofee la ADOR.

Ad Stars 2011 este primul festival din lume care integreaza perfect online-ul si offline-ul si care ofera si un premiu in bani (10,000 USD) pentru castigatorii Grand Prix-urilor. In plus, aceeasi platforma online functioneaza ca un “open source”, unde profesionistii din publicitate pot interactiona si face schimb de informatii in mod constant.

Ad Stars, care tinde sa devina cel mai mare festival de publicitate din Asia, este singurul festival de gen din Coreea. Inscrierile la Ad Stars au crescut in fiecare an de la lansare: de la 3.105 lucrari din 29 de tari in primul an pana la 7,130 lucrari, din 46 de tari anul acesta.

Bucuresti, 01.09.2011

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *