Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Bricostore România SA a implementat proiectul „Performanță prin training pentru angajații Brico Dépôt”, în cadrul unui proiect cu finanțare europeană de peste 1,6 mil. lei

Brico Depot
  • În perioada 15 iulie 2021–14 ianuarie 2023 s-a desfășurat proiectul „Performanță prin training pentru angajații Brico Dépôt – Digital Evolution”, printr-o investiție de 1.6 mil lei prin Programul Operațional Capital Uman;
  • Programul a avut ca scop dezvoltarea competențelor digitale în rândul angajaților care lucrează la puncte de lucru din regiuni mai puțin dezvoltate;
  • Angajații Brico Dépôt au obținut certificare de competențe digitale în proporție de 100%.

Programul „Performanță prin training pentru angajații Brico Dépôt – Digital Evolution”, (cod SMIS: 149873), co-finanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Capital Uman 2014-2020, a ajuns la final. Toți cei 474 de angajați ai Brico Dépôt, participanți în cadrul proiectului, au obținut certificarea de competențe digitale.

Proiectul a avut ca obiectiv general îmbunătățirea nivelului de cunoștințe, competențe și aptitudini digitale ale angajaților care își desfășoară activitatea în sectorul „Lemn și mobilă”, sector economic cu potențial competitiv conform SNC (Strategia Națională de Competitivitate) și domeniilor de specializare inteligentă SNCDI (Strategia Națională̆ de Cercetare, Dezvoltare și Inovare). Valoarea totală a proiectului a fost de 1.634.033,92 lei, din care 49,99% (816.854,55 lei) a reprezentat finanțare nerambursabilă.

Brico Depot

„Prin intermediul acestui program ne-am dorit să creștem competențele digitale ale colegilor noștri din magazine. Astăzi, tehnologia face parte din stilul nostru de viață și este dificil să ne imaginăm sectorul serviciilor (cel din care facem și noi parte) fără această componentă de importanță majoră. Dezvoltarea competențelor digitale reprezintă o oportunitate, atât pentru colegii participanți, cât și pentru clienții noștri, care vor beneficia de servicii de înaltă calitate”, spune Adela Smeu, CEO Brico Dépôt România.

În cadrul proiectului au fost organizate șase programe de formare profesională continuă, la care au participat 474 de angajați ai Brico Dépôt din toată țara, cu excepția celor din regiunea București-Ilfov. Toți cei 474 de angajați au obținut la finalul programului certificarea de competențe digitale.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.