Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

BRD si GECAD ePayment lanseaza un card cu securitate maxima pentru plati online

La aproape doi ani de la demararea parteneriatului pentru promovarea comerţului electronic, BRD-Groupe Société Générale şi GECAD ePayment lansează cardul BRD ePayment, un instrument de plată creat special pentru clienţii magazinelor online. Cardul oferă un program de fidelitate şi beneficiază de cea mai nouă tehnologie de securitate.

„În 2008, numărul mediu al comenzilor online lunare a crescut cu 49% faţă de 2007. De asemenea, a crescut şi valoarea medie a unei comenzi online, de la 80 euro la 94 de euro în august 2008. În condiţiile în care piata îşi păstrează ritmul de creştere, cred că este momentul potrivit pentru un instrument de plată care să introducă un nou standard de securitate, bazat pe tehnologia cardurilor cu CIP, să sprijine activitatea magazinelor online şi să răsplatească fidelitatea clienţilor”, declară Carmen Sebe, CEO GECAD ePayment.

Cardul BRD ePayment, rezultat din asocierea dintre o bancă şi un integrator de soluţii de comerţ electronic, beneficiază de un nivel de securitate maxim atât la folosirea online, cât şi la folosirea offline. Emis sub însemnele Mastercard, el permite efectuarea tuturor operaţiunilor specifice unui card de debit. Astfel, cardul poate fi utilizat atât în magazinele tradiţionale, pentru plata la POS, cât şi în magazinele online, din ţară sau străinătate.

Tranzacţiile online ale clienţilor sunt protejate atât de sistemul antifraudă proprietar ePayment, cât şi de standardul 3D Secure în care toate cardurile sunt preînrolate în momentul emiterii, posesorul urmând doar să îşi seteze parola.

Noul produs este un card cu CIP, emis sub standardul EMV şi beneficiază de un nivel de securitate maxim şi la folosirea în mediul offline, fiind aproape imposibil de clonat.

„Lansarea cardului co-branded BRD ePayment se încadrează în strategia noastră de creştere a calităţii şi a gradului de securitate a instrumentelor de plată fără numerar. Acest card este capabil să ofere siguranţă maximă în tranzacţiile în mediu internet, aspect care constituie un argument foarte relevant pentru cei care doresc să realizeze plăţi sigure. Ambele companii implicate în proiect au adus, fiecare, valoarea adăugată specifică propriului domeniu de activitate, integrând concluzii derivate din client experience, astfel încât se poate spune că am creat un produs care răspunde cu siguranţă aşteptărilor multor clienţi”, declară Rozaura Stănescu, Director Executiv Delegat, Strategie şi Marketing, BRD-Groupe Société Générale.

BRD a fost recent desemnată „Banca anului în e-commerce”, banca având cele mai mari cote de piaţă în ceea ce priveşte numărul cardurilor înrolate în sistemul 3D Secure, numărul cardurilor activate în 3D Secure, precum şi cea mai mare valoare medie a plăţilor online.  

Programul de fidelitate ataşat cardului BRD ePayment îi permite fiecarui posesor să acumuleze puncte pentru fiecare achiziţie efectuată într-un magazin online românesc care are implementată soluţia de comerţ electronic ePayment. Aceste puncte pot fi cumulate şi utilizate ulterior pentru a achiziţiona, cu o reducere de până la 20% faţă de preţul afişat pe site, orice produs din magazinele acceptate în program. Primele magazine online acceptate în program sunt: www.pcgarage.ro, www.fungift.ro, www.dol.ro, www.f64.ro, www.toyz.ro, www.allseasons.ro, www.tarafashion.ro, www.floridelux.ro, www.brazidecraciun.ro, www.nemira.ro.

De asemenea, cardul co-branded BRD ePayment vine „la pachet” cu o ofertă promoţională a BRD, valabilă până pe 31 ianuarie 2009. Aceasta constă în 50% reducere la abonamentul pentru un an la pachetul „Bancă la Distanţă”, care include serviciile BRD-NET (soluţie de Internet Banking), Mobilis (acces la conturile BRD de pe telefonul mobil) şi Vocalis (solicitarea de informaţii şi efectuarea de operaţiuni diverse prin apelarea telefonică a Contact Center-ului BRD).

În plus, primii 50 de posesori care vor folosi cardul pentru a cumpăra online vor primi automat 5.000 de puncte de fidelitate pe care le vor putea folosi pentru a obţine reduceri la următoarele comenzi în magazinele online partenere.

Pentru informaţii suplimentare referitoare la caracteristicile cardului, magazinele online în care pot fi acumulate şi cheltuite punctele, precum şi la regulamentul programului de fidelitate, accesaţi www.epayment.ro, www.brd.ro, www.cecumperiazi.ro şi site-urile magazinelor partenere.

Bucuresti, 03.12.2008

{mosloadposition user10}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.