Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

BRD și Cristina Neagu îți spun că Cel mai important suporter al tău ești tu

Cel mai important suporter al tau esti tu

Pentru Cristina Neagu au fost accidentările. Pentru noi, realitatea cu care încă încercăm să ne obișnuim.

Cristina a reușit să iasă din fiecare accidentare mai puternică, să câștige trofee și să doboare recorduri. Și noi trebuie să mergem mai departe, să fim puternici, să reușim.

Așa cum o face Cristina.

Din acest punct pleacă Cel mai important suporter al tău ești tu, o injecție cu optimism pregătită de BRD și FCB Bucharest. Mesajul campaniei nu este un îndemn pentru doborât munții, ci despre încrederea pe care trebuie să ne-o acordăm în tot ceea ce facem și de care avem nevoie pentru a merge mai departe, acum mai mult ca oricând. BRD plusează și cu o nouă ofertă comercială pentru pachetele de cont curent pentru persoanele fizice, a cărei vedetă este Cardul de Zi cu Zi, un produs în parteneriat cu Mastercard, fără taxe și comisioane, gândit să fie un instrument financiar util și relevant. Pe site-ul BRD clienții pot afla rapid ce pachet li se potrivește.

Cel mai important suporter al tau esti tu

Campania continuă natural și firesc inițiativele dezvoltate de BRD sub poziționarea anunțată anul trecut, Tu ești viitorul. Mai întâi a fost platforma dedicată pilonilor strategici de tehnologie (Mindcraft: FTC, Innovation Labs, Mindcraft Stories), educație (Școala9) și cultură (Scena9), apoi a venit pandemia și a fost despre “Restartăm împreună”.

Toate aceste inițiative de susținere se întâmplă în prezent, dar vor avea impact în viitor.

Campania se desfășoară pe TV, Radio, Online și Outdoor ( OOH, screen ATM, POSMs) până la 30 noiembrie.

Echipele care au realizat proiectul sunt:
FCB Bucharest: Cornel Gologan / Creative Director; Rafaela Beldie / Senior Copywriter; Mario Francisco / Art Director; Sonia Panait / Head of Strategy; Simina Lambrino / Client Service Director; Miruna Atomei / Account Director; Ana Filip / Account Manager
BRD Groupe Societe Generale: Anca Abaza / Marketing Director; Alfred Borcan / Communication Director; Carmen Oprisescu / Brand Manager; Lavinia Nuteanu / Communication Brand Specialist; Petronela Cosa / Communication Brand Manager; Miruna Vlad / Online Marketing Specialist; Mircea Barbulescu / Online Marketing Manager.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.