Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

BRD Groupe Societe Generale, din nou alaturi de handbalul romanesc

BRD

„Există aur în fiecare dintre noi. Ambiția îl scoate la iveală” – este mesajul prin care BRD celebrează performanța echipei de feminine de handbal care a câștigat medalia de aur la Campionatul Mondial Under-18.

BRD – Groupe Société Générale și Federația Română de Handbal anunţă semnarea unui parteneriat pentru dezvoltarea handbalului românesc.

Parteneriatul debutează printr-o campanie care aduce în prim plan Naționala de Tineret a României ce a oferit țării cea mai mare performanță a handbalului românesc în 2014: medalia de aur câștigată de echipa feminină la Campionatul Mondial Under-18.

BRD – Groupe Société Générale crede în sport și crede că ambiția este forța interioară care ne impinge în sus. De aceea, BRD își dorește să sărbătorească această performanță deosebită a echipei de junioare la handbal feminin.

În cadrul campaniei, a fost realizată o ediție limitată de postere produse din “aurul campioanelor” câștigat în Macedonia.

Ambiția se ia și se poate da mai departe. În asta cred și campioanele noastre. De aceea, după ce au câștigat Campionatul Mondial de Handbal, au ales să doneze o parte din aurul lor. Să il pună, ca parte din ambiția lor, într-un poster care să inspire urmatoarea generație. Să arate că visul de aur se poate atinge.

Aurul este un simbol al ambiției, o valoare care poate fi transmisă mai departe generațiilor mai tinere. Campania transpune dorința arzătoare pentru câștig într-un poster creat prin folosirea unei cerneli în care a fost amestecată pilitură din medaliile de aur câștigate de echipa de handbal feminin a României. Imaginea prezintă lotul de handbal feminin a României, care a câștigat a ediția din 2014 a Campionatului Mondial de Handbal Feminin Under 18.

Posterele vor ajunge la fiecare club de juniori din România pentru a fi puse la loc de cinste și a le servi ca inspirație generațiilor viitoare de handbaliști. În plus, membrele lotului național de tineret au oferit personal posterele unor personalități din afara handbalului care le-au inspirat. Lista completă a acestor personalități poate fi consultată pe site-ul campaniei: www.aurinfiecare.ro.

Campania include și un documentar care prezintă procesul de making-of al posterului: https://www.youtube.com/watch?v=7n-OLkIBQm8.


Bucuresti, 17.12.2014
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.