Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

BRAT lanseaza primele date de audienta online pentru mediul rural

Biroul Roman de Audit Transmedia va lansa in data de 6 martie 2015 primele rezultate de audienta ale siteurilor web aferente mediului rural, conform Studiului de Audienta si Trafic de Internet (SATI). Acestea vor fi disponibile impreuna cu datele pentru mediul urban, oferind astfel o viziune completa asupra consumului de Internet din Romania.

Pentru prima data de la lansarea studiului, universul SATI a fost extins prin includerea mediului rural, facandu-se astfel trecerea de la un univers urban de aproximativ 6.8 mil persoane ce acceseaza internetul, la un univers cumulat (urban si rural) de peste 10.5 milioane utilizatori de internet.

In contextul in care numarul utilizatorilor de Internet din Romania a crescut considerabil in ultimii ani, iar populatia din mediul rural a devenit interesanta sub aspectul consumului de media, BRAT a decis in urma cu aproximativ 6 luni sa extinda studiul audientei siteurilor web si in zona rurala, raspunzand astfel nevoilor industriei de media si publicitate.

„Prin lansarea datelor de audienta de Internet pentru mediul rural, in completarea celor corespunzatoare mediului urban, BRAT tine pasul cu evolutia din mediul virtual si pune la dispozitia pietei de media si publicitate din Romania informatii relevante si consistente asupra profilului socio-demografic al utilizatorilor de Internet si asupra obiceiurilor de consum ale acestora”, a declarat Arina Ureche, Director General BRAT.

Utilizand aceeasi metodologie a Studiului de Audienta si Trafic de Internet (SATI) ca si in cazul zonei urbane, extinderea universului a fost posibila prin realizarea unui studiu structural suplimentar, destinat zonei rurale. Acesta a fost realizat in parteneriat cu Metro Media Transilvania, utilizand aceleasi rigori metodologice ale studiilor de media ca si in cazul celorlalte studii realizate de asociatie.

O imagine de ansamblu asupra rezultatelor SATI pentru mediul rural va fi oferita industriei de media si publicitate, in premiera, in cadrul editiei speciale a evenimentului Ziua Cercetarii Media – Cum se schimba publicitatea online: datele si automatizarea vanzarilor, organizat de BRAT in parteneriat cu Tailwind EMEA. Evenimentul va avea loc in data de 5 martie 2015, incepand cu ora 15:30, la Hotel Hilton, sala Le Diplomate. Rezultatele complete vor fi puse la dispozitia beneficiarilor SATI in data de 6 martie.

Bucuresti, 03.03.2015

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.