Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

BRAT are un nou Consiliu Director

Joi, 27 martie 2008, a avut loc Adunarea Generală a membrilor Biroului Român de Audit al Tirajelor (BRAT). Pe ordinea de zi a şedinţei au figurat, printre altele, rapoartele de activitate ale departamentelor asociaţiei, propunerea de modificare a Statutului asociaţiei şi alegeri pentru Consiliul Director BRAT.
Noul Preşedinte BRAT este domnul Silviu Ispas, reprezentant al companiei ARBOmedia, care a întrunit majoritatea voturilor celor prezenţi. Domnul Silviu Ispas a mai ocupat funcţia de Presedinte BRAT între anii 2004 – 2006 şi în 2007. Consiliul de Administraţie BRAT mai are în componenţă următorii membri: Anca Fieraru (agenţia de publicitate – Zenith Media), Daniel Firez (agenţia de publicitate – Media Investment), Mihai Trandafir (agenţia de publicitate – Bv McCann Erickson), Gruiţă Ienăşoiu (editor – Solpress), Mirela Iordache (editor –  Burda România), Cosmina Noaghea (editor – PubliMedia International), Dragoş Stanca (editor – Caţavencu), Claudiu Şerban (editor – Ringier România), Cătălin Tolontan (editor – Convergent Media), Călin Rotăruş (regie de publicitate – ARBOinteractive),
Dragoş Roua (editor web – Mirabilis Media), Mihaela Rugină (editor – Trustul de Presă Dunărea de Jos), Bogdan Gheorghe (editor web – SoftNews Net), Mihai Seceleanu (editor web – Internet Corp).

Adunarea Generală BRAT a decis includerea în statutul asociaţiei a unui nou obiectiv, acela că  „membrii BRAT vor realiza recomandările cu privire la tranzacţionarea spaţiului publicitar şi luarea deciziilor referitoarea la aceasta pe baza rezultatelor furnizate de asociaţie”.

Biroul Român de Audit al Tirajelor (BRAT) este o structură asociativă constituită în scopul verificării independente şi obiective a cifrelor de difuzare a diverselor produse media. În cei 10 ani de existenţă, BRAT a devenit reperul pieţei de publicitate pentru presa scrisă în ceea ce priveşte auditul tirajelor şi rezultatele de audienţă ale publicaţiilor membre. În ultimul an, BRAT a lansat Studiul de Audienţă şi Trafic Internet.

Biroul Român de Audit al Tirajelor are în prezent 245 membri (editori, agenţii de publicitate, clienţi de publicitate şi editori web), cu 26 mai mult decât cu un an în urmă.

Bucuresti, 28.03.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.