Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Brandurile si expunerea pe Facebook – Studiu fbMonitor

Engagement rate

Brandurile se plâng că în ultima perioadă expunerea lor pe Facebook a scăzut substanţial. Este adevărat? fbMonitor a măsurat şi avem rezultatul.

Am luat primele 1000 de pagini din România după numărul de fani şi am analizat:

a. Engagement rate mediu: raportul între numărul de fani activi (duplicaţi) ai celor 1000 de pagini şi numărul total de fani
b. Like rate: raportul între numărul de like-uri pe cele 1000 de pagini şi numărul total de fani duplicaţi
c) Comment rate: idem b), dar pentru comentarii
d) Share rate: idem b), dar pentru share-uri

Iar raspunsul este categoric da! Vizibilitatea brandurilor a scăzut, iar acest lucru se poate observa în toţi indicatorii (enagagement rate, like rate, share rate, comment rate). Iar, în ultima saptamană (2-8 decembrie 2013), se vede încă o cădere abruptă.

Engagement rate-ul a scăzut de la aproape 5% la începutul anului la 1.7% în ultima săptămână.

Engagement rate

Like rate-ul a scăzut de la peste 10% la 3.48% în ultima săptămână.

Like rate

Comment rate-ul a scăzut de la 1.1% la 0.20%.

Comment rate

Share rate-ul a scăzut de la 1.5% la sub 0.60%.

Share rate

Bucuresti, 11.12.2013

{mosloadposition user9}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.