Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Brandurile au acum posibilitatea sa conlucreze pentru rezultate mai bune in mediul digital

Avandor Consumer Profiling (www.avandor.com) a creat pentru clientii platformei sale de Data Management o noua functionalitate ce permite atat brandurillor cat si publisherilor sa partajeze selectiv accesul la datele proprii stocate in platforma in vederea utilizarii pentru analytics si targetare in timp real.

Astfel, prin intermediul platformei Avandor, branduri din domenii diferite pot crea parteneriate prin care fiecare are acces la rapoarte intersectate pe audientele celorlalti precum si la posibilitati noi de targetare. Accesul la toate functionalitatile pe date de tip 2nd-party este gratuit pentru toti clientii Avandor, serviciul fiind inclus in pachetul standard.


“De cele mai multe ori, datele necesare unui brand provin din alte domenii. Spre exemplu, daca o banca doreste sa comunice un nou produs catre parinti, aceasta poate avea un parteneriat cu publisheri sau branduri specializate pe parenting prin care banca va putea accesa automat insight-uri despre audientele acestora. In plus, datele pot fi utilizate si pentru targetare direct din platforma ” a explicat Iulia Mosoiu, Head of Business Development la Avandor.


Primele proiecte digitale care au beneficiat de noile functionalitati din platforma Avandor au fost derulate pentru branduri din banking, telecom, travel, retail si auto aflate in portofoliile mai multor agentii precum Aegis/Dentsu, iCrossing, GreenPixel, JWT, Havas si OMD.


In toate aceste proiecte, utilizarea corecta a datelor a adus o crestere medie a ratelor de click si engagement cu 38%, ajungand in unele cazuri si la de 10 ori in plus fata de campaniile traditionale, fara date.


Platforma Avandor este construita avand la baza un sistem central de tip Data Management Platform (DMP) ce colecteaza si proceseaza toate interactiunile consumatorilor cu brand-ul. Peste aceasta fundatie au fost adaugate functionalitatile prin care informatiile pot fi folosite pentru analiza, raportare, personalizare in timp real si chiar cumparare de media pentru audiente specifice.

Despre Avandor (www.avandor.com)

Avandor este un start-up de tehnologie pentru marketing digital, ce ofera clientilor o platforma completa ce permite colectarea datelor in propriul Data Management Platform, intelegerea utilizatorilor prin Audience Analytics si utilizarea tuturor datelor in targetarea campaniilor sau personalizarea de site-uri si mesaje.

Compania are sediul in Marea Britanie si deruleaza operatiuni pe 6 piete din Europa, America de Nord si Centrala.

By Liliana K

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.