Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Brandul Titan se îmbogăţeşte din această toamnă

Producătorul din industria de morărit şi panificaţie Loulis S.A. a lansat în această toamnă noi produse sub marca Titan: Farin Ap şi Mălai Extra, într-un nou ambalaj, la 500 g.

Lansarea noilor pachete vine în întâmpinarea nevoilor consumatorilor în căutare de soluţii practice pentru prepararea în casă, a anumitor reţete. “Obiceiurile de consum s-au schimbat, pregătirea prăjiturilor a devenit un obicei ocazional pentru femeia modernă şi ne-am gândit la un produs care sa fie întrebuinţat o singură dată. Am ales această variantă de pachet la 500 g pentru că ne-am dat seama totodată că acest gramaj este ideal pentru anumite reţete. Spre exemplu, gospodinele care vor să prepare un chec, nu vor mai fi nevoite să cântărească ingredientul principal, făina, întrucât pachetul de Farin Ap la 500 g este folosit în întregime », a declarat Eugen Muşat, director comercial al Loulis S.A. « Acelaşi lucru este valabil şi pentru pachetul de Mălai Extra », a adăugat reprezentantul companiei.

Farin Ap

Făina Farin Ap a fost lansată în august 2002 în România, fiind un produs unic pe piaţa locală. Farin Ap conţine bicarbonat de sodiu, nemaifiind necesară adăugarea prafului de copt. Se foloseşte pentru chek-uri şi alte prăjituri de casă, blaturi pentru pizza, gogoşi, croissant-uri, aluat pentru plăcinte, dar nu şi pentru cozonaci.

Mălai Extra Gold

Mălaiul este un produs cu tradiţie, fabricat de complexul Titan încă din anul 1969, fiind principalul produs obţinut în procesul de prelucrare al porumbului.

TITAN

Titan este numele sub care a fost comercializată făina produsă de fabrica Titan, înca din anul 1961. În 1999 fabrica a fost preluată de catre Grupul Loulis care a continuat să comercializeze făina sub aceeaşi denumire. Strategia de comunicare a brandului a cuprins mai multe etape: un spot TV în perioada martie – aprilie 2005, completat de o campanie care se desfăsoară în perioada noiembrie – decembrie 2005, având ca suport comunicaţional spot TV, spot radio şi presă scrisă. Campania va fi de asemenea susţinută prin acţiuni BTL.

Brandul Titan deţine în prezent o cotă de piaţă de 45% în Bucureşti şi este totodată al doilea brand în topul naţional al mărcilor de făină. {mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.