expoplast Sibiu 2019

Brandul Romania, in prag de aderare

Săptămânalul Banii Noştri şi revista Eurolider îl vor aduce în România pe Simon Anholt,  cel mai important şi renumit specialist în brandingul de ţară şi de regiune, cu ocazia primei ediţii a Conferinţei Internaţionale de Branding, organizată sub egida celor două publicaţii, marţi, 5 decembrie 2006.

Anholt, care a participat la brandingul unor ţări ca Polonia, Croaţia, Olanda sau Germania, precum şi cel al regiunii Mării Baltice,  va susţine o prezentare pe marginea brandului România, al celor ce reprezintă imaginea acestuia şi al rolului pe care îl joacă brandurile locale în promovarea brandului de ţară, într-o dezbatere moderată de Radu Coşarcă, Vicepreşedinte Media On şi Teodora Migdalovici, ambasadoarea Cannes Lions în România.

La conferinţă participă, în calitate de vorbitori şi lideri ai celor mai mari companii din România, precum şi ai agenţiilor de creaţie şi publicitate. Astfel, evenimentul se bucură de participarea preşedintelui executiv al BCR, Nicolae Dănilă, al CEO-ului Loteria Romana, Liliana Ghervasuc, al directorului general Altex, Dan Ostahie şi al preşedintelui Nuclearelectrica, Teodor Chirică, dar şi al Preşedintelui GMP, Felix Tătaru, a lui Bogdan Naumovici, director de creaţie regional la LeoBurnett&Target şi a lui Marius Ursache, Chief Creative Officer Grapefruit.

Detaliile despre eveniment şi formularul de înscriere sunt disponibile aici .

Bucuresti, 27.11.2006

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *