Numele si logoul mami au trecut Dunarea. Brandul a fost preluat de Sanoma Bliasak, subsidiara bulgara a grupului finlandez Sanoma. Bulgarii au folosit titlul mami pentru o culegere de 200 de retete culinare pentru copii (foto) si pregatesc rebrandingul revistei locale "Copilul meu" cu noul nume mami.
In Romania, Sanoma Hearst foloseste brandul mami in 5 directii de dezvoltare: revista, editii speciale si suplimente, prezenta online si pe iPhone, targ pentru parinti si programul in maternitati. Impreuna cu mamica de azi si forumul parinti.com, Sanoma detine peste 50% din piata revistelor pentru parinti si este detinatorul celui mai mare portofoliu de reviste din tara.
Bucuresti, 25.01.2012
{mosloadposition user9}
Articole recomandate:
Agenția de comunicare Creative City, fondată de Andreea Retea, anunță colaborarea cu 2Performant
Cine are ce trebuie? Welcome to Successful Living este campania Diesel Primăvară-Vară în parteneriat...
Orange anunță o nouă semnătură de brand, “Orange e aici”, care aduce în prim-plan atât serviciile, c...
Bergenbier S.A. lansează Caraiman, cel mai nou brand din segmentul de bere core
Pantofii must-have pentru această primăvară
Brandfusion și rebrandingul Veruvis se numără printre câștigătorii 2024 REBRAND 100® Global Awards
Aela Cotabiță este noul Managing Director al Highlight PR
Compania elvețiană SGS va fi reprezentată de First Connect în relația cu media din România