Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Brandul mami devine international

Numele si logoul mami au trecut Dunarea. Brandul a fost preluat de Sanoma Bliasak, subsidiara bulgara a grupului finlandez Sanoma. Bulgarii au folosit titlul mami pentru o culegere de 200 de retete culinare pentru copii (foto) si pregatesc rebrandingul revistei locale "Copilul meu" cu noul nume mami.

In Romania, Sanoma Hearst foloseste brandul mami in 5 directii de dezvoltare: revista, editii speciale si suplimente, prezenta online si pe iPhone, targ pentru parinti si programul in maternitati. Impreuna cu mamica de azi si forumul parinti.com, Sanoma detine peste 50% din piata revistelor pentru parinti si este detinatorul celui mai mare portofoliu de reviste din tara.

Bucuresti, 25.01.2012

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.