Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Brandul Gerovital a fost desemnat Superbrand 2015 la gala Tribute Superbrands

În cadrul evaluării realizate de Superbrands România, Gerovital obține titlul de SUPERBRAND 2015.

Cu o tradiție de peste 40 de ani, Gerovital este primul produs antiîmbătrânire din lume, fiind unul dintre cele mai cunoscute branduri românești la nivel național și internațional.


„Suntem onorați de această nouă recunoaștere primită de Gerovital, un brand românesc de tradiție, cu performanțe extraordinare de-a lungul anilor. Având în vedere cele trei criterii luate în calcul de experții Superbrands, și anume calitatea, încrederea și diferențierea pe piață, această distincție ne confirmă încă o dată faptul că suntem în continuare în topul preferințelor consumatorilor, care apreciază inovațiile aduse produselor noastre pe parcursul anilor. Le mulțumim pe această cale clienților care aleg produsele noastre zi de zi și-i invităm să ne fie alături în continuare. Le promitem că vom continua să dezvoltăm soluții de îngrijire care să vină mereu în întâmpinarea nevoilor lor”, a declarat Ioana Borza, Marketing Manager Farmec.

În fiecare an, evaluarea Superbrands este realizată de experți în domeniu pentru recunoașterea brandurilor cu performanțe excepționale. Superbrands analizează aproximativ 1.500 de branduri, românești sau străine, care sunt prezente pe piața din România, acoperind peste 50 de domenii de activitate. Superbrands este singurul studiu independent realizat în România, care reunește atât opinia profesioniștilor (consiliul Superbrands), dar și a consumatorului final, care validează Superbrand-urile României.


Rezultatul studiului confirmă succesul de care se bucură brandul Gerovital atât în România, cât și în cele peste 30 de piețe internaționale către care sunt operate exporturi. Gerovital a încheiat anul 2015 având cota valorică de piață pe segmentul de face care de 24,6 %, conform raportului Nielsen din perioada ianuarie – decembrie a anului precedent. De asemenea, Gerovital deține o cotă de piață în valoare de 31,2% din punct de vedere valoric pe categoria de produse pentru tratamentul cosmetic al firului de păr.

Pentru mai multe detalii despre noutățile pregătite de Farmec, accesați pagina de Facebook Farmec și site-ul www.farmec.ro.

By Liliana K

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.