free download 78 travel guides written by experts

Brandtailors transforma Closca cu puii de aur in noul simbol de brand Agricola

Brandtailors – companie de strategie şi design de brand – a finalizat programul de rebranding pentru Agricola, conferindu-i grupului de companii statutul de tezaur în industriva preparatelor din carne din România printr-o identitate fără precedent.

Programul de rebranding Agricola marchează o dublă premieră pentru industria de consultanţă şi design de brand din România – o platformă de brand unică ce conectează firesc brand-ul corporatist cu cel de produs şi un logotip comun, ce evidenţiază particularităţile celor două ipostaze ale brand-ului prin mesaje verbale şi vizuale diferite, dar complementare.

Pentru a surprinde esenţa brand-ului corporatist Agricola, autenticitatea istorică a companiei şi sistemul de autogospodărire specific activităţii de bază au fost traduse, în primul rând verbal, prin sloganul Neam de gospodari, completat prin transferul valorii Tezaurului de la Pietroasele asupra noii identităţi vizuale a grupului de companii Agricola.

„Reprezentarea stilizată a tezaurului de la Pietroasele, Cloşca cu puii de aur, drept identitate vizuală a brand-ului corporatist Agricola reflectă longevitatea, continuitatea şi pionieratul companiei în industria cărnii din România. Atribuirea valorii şi imaginii Cloştii cu puii de aur brand-ului corporatist Agricola îi conferă grupului statutul de companie tezaur pe piaţa prelucării şi producţiei de carne de pui din România de foarte mult timp şi pentru foarte mult timp.” – Anca Tăzlăoanu, Brand Consultant Brandtailors

Prospeţimea, ca valoare intrinsecă a brand-ului de produs, este rezultanta directă a activităţii în regim de autogospodărire specifică grupului Agricola. Traducerea ei grafică prin intermediul unui simbol tridimensional ce înfăţişează o picătură de rouă poziţionată pe o frunză de tei este completată perfect de o soluţie de design de ambalaj unică pe piaţa cărnii de pui din România, inspirată în aceeaşi măsură de prospeţimea produselor livrate de fermele Agricola.

„Cromatica utilizată pentru cele şase categoriil de produs asigură o evidentă diferenţiere între acestea, în timp ce prin intermediul liniilor clare, a tonurilor intense de culoare şi a contrastelor vii, impactul vizual al oricăruia dintre cele peste 200 de produse aflate în portofoliul de brand al Agricola este garantat.” – Melania Moisi, Group Creative Director Brandtailors

Membrii echipei Brandtailors care au contribuit la dezvoltarea proiectului de rebranding Agricola sunt: Beatrice Daniş – strategie de brand, Anca Tăzlăoanu – audit şi strategie de brand, Ovidiu Pop – identitate vizuală, experienţă de brand şi branding ambiental, Melania Moisi – identitate vizuală şi design de ambalaj, Silviu Filipovici – design de ambalaj şi comunicare de brand, Mircea Constantinescu – experienţă de brand şi branding ambiental, Alina Crangă – management de proiect, Oana Mailat – management de proiect, Anca Niculae – audit de brand şi management de proiect, Andreea Florea – audit de brand şi management de proiect.

Bucuresti, 13.11.2012

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *