Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Brandtailors stabileste fundatia brand-ului Igienol prin intermediul unei campanii de comunicare

Echipa Brandtailors rămâne alături de brand-ul Igienol şi continuă să contribuie la dezvoltarea acestuia prin crearea unei campanii de comunicare TV care demonstrează maniera firească în care se poate stabili fundaţia unui brand, prezentând corect consumatorului valorile, filosofia şi personalitatea Igienol, fără să ignore în acelaşi timp obiectivele “standard” ale unei campanii de comunicare – generare de notorietate, comunicarea atributelor şi beneficiilor produselor, impulsionarea vânzărilor.

După programul de rebranding desfăşurat în 2011, care a avut drept rezultat creşteri importante înregistrate în vânzări pentru produsele dezinfectante fără clor din portofoliul Igienol, echipa de marketing a Interstar Chim a lansat o extensie a brand-ului în categoria produselor antibacteriene pentru curăţarea şi îngrijirea pielii.

Noutatea absolută adusă de produsele Igienol pe piaţa din România a fost, dincolo de introducerea dezinfectantului fără clor pentru suprafeţe şi obiecte, adresarea brand-ului către mame cu copii, segment de public pentru care atât dezinfectarea, cât şi absenţa substanţelor toxice din produsele obişnuite pentru curăţenie pe bază de clor constituie beneficii cât se poate de relevante.

Faţă de momentul relansării brand-ului când Igienol era singurul brand de dezinfectant fără clor din piaţa din România, în perioada premergătoare campaniei de comunicare, deja apăruseră o serie de competitori direcţi, astfel încât Igienol avea de-a face cu o competiţie constituită din brand-uri internaţionale reputate şi intens comunicate. Cu toate acestea, Igienol se remarcă în cadrul contextului competiţional printr-un ton al vocii pozitiv şi optimist, iar campania este bazată pe însăşi promisiunea brand-ului – aceea de a contribui la o copilărie fără griji, departe de bacterii si substanţe nocive.

„Noua campanie de comunicare Igienol reprezintă un pas important în îndeplinirea obiectivului nostru de creare şi dominare a unei pieţe noi în România: piaţa produselor dezinfectante fără clor. Suntem convinşi că vom reuşi, deoarece Igienol Dezinfectant răspunde unei nevoi foarte relevante pentru grupul ţintă (mame care vor să dezinfecteze în siguranţă suprafeţele cu care copiii lor intră în contact). În plus, Igienol este un brand frumos, care vorbeşte utilizatorilor pe un ton cald, optimist şi care încurajează mamele să uite de grija microbilor şi să retrăiască astfel bucuria propriei copilării, alături de micuţii lor. Partenerii noştri de la Brandtailors au surprins foarte bine toate aceste aspecte în noua campanie de comunicare, fiind cei care cunosc şi iubesc brand-ul Igienol la fel de mult ca şi noi!” – Daniela Plăcintaru, Strategic Marketing Manager Interstar Chim

„Insight-ul care stă la baza acestei campanii este acela conform căruia o mamă zâmbitoare şi lipsită de griji se poate transforma într-un partener excelent de joacă pentru copilul ei, întorcându-se astfel la propria copilărie. Avem mare încredere în validitatea acestei idei, care este sprijinită în execuţie de o poveste centrată în jurul unei metafore surprinzătoare şi de o selecţie de personaje absolut fermecătoare.” – Andreea Florea, Client Service Partner Brandtailors

Campania este formată din două spoturi TV principale, aferente celor două categorii în care este prezent brand-ul Igienol (produse pentru curăţenie şi produse de îngrijire a pielii), dublate de o campanie online foarte clar adresată mamelor, constând într-o serie de execuţii centrate mai degrabă pe generarea de awareness şi pe aspectul funcţional al produselor.

„Deşi poate părea paradoxal la prima vedere ca o companie de consultanţă şi design de brand să creeze o campanie de comunicare, încrederea echipei de marketing a Interstar Chim şi succesul înregistrat de campaniile de activare pentru brand-uri ca Peak (aparţinând tot companiei Interstar), Naturlich şi Rarăul din portofoliul Albalact, care a fost premiată pentru eficienţă cu doi ani în urmă, ne-au încurajat în dezvoltarea unei campanii de natură să ofere brand-ului Igienol anvergura în categorie şi locul important în viaţa consumatorului pe care le merită din plin.” – Andreea Florea, Client Service Partner Brandtailors

Bucuresti, 17.06.2013
{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.