Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

BrandTailors semneaza rebranding-ul Igienol, primul brand

„prietenos” din categoria dezinfectantilor fara clor

BrandTailors – companie de strategie şi design de brand – a finalizat dezvoltarea programului de rebrading pentru Igienol, brand de produse dezinfectante fără clor aflat în portofoliul companiei Interstar Chim.

BrandTailors semnează procesul de rebranding pentru Igienol – brand de produse dezinfectante multi-suprafeţe aflat în portofoliul companiei Interstar Chim – printr-o strategie de design menită să reflecte caracterul unic al identităţii brand-ului, concomitent cu repoziţionarea acestuia în contextul categoriei produselor de curăţare fără clor.

Astfel, noua identitate vizuală dezvoltată pentru Igienol şi inspirată din segmentul produselor cosmetice pentru copii reflectă într-o manieră singulară personalitatea prietenoasă a brand-ului, adresându-se cu optimism şi încredere nevoii familiilor cu copii pentru siguranţă în dezinfectarea eficientă a locuinţei.

„Igienol este un manifest pentru libertatea copiilor de a explora, sprijinită şi încurajată de mame, într-o casă primitoare, perfect curată şi protejată de bacterii. În acest spirit al personalităţii brand-ului, identitatea vizuală şi design-ul de amabalaj create pentru Igienol sunt o noutate absolută în categoria produselor de dezinfectat de pe piaţa din România, oferindu-le consumatorilor perspectiva calmă, fără precedent, asupra siguranţei curăţeniei.” – Andreea Florea, Brand Strategy Coordinator

Design-ul de ambalaj, bazat pe un pattern original, cu aparenţă textilă şi creat din forme de jucării, pune în evidenţă personalitatea plăcută a brand-ului şi, împreună cu maniera grafică volumetrică de abordare a logotipului, sporeşte gradul de adresabilitate al brand-ului, asigurându-i o diferenţiere netă în contextul categoriei şi impact deosebit la raft în rândul consumatorilor.

Membrii echipei BrandTailors care au contribuit la realizarea acestui proiect sunt: Andreea Florea – auditare şi strategie de brand, Melania Moisi şi Ovidiu Pop – design de logotip, Melania Moisi – design de ambalaj, Alina Crangă şi Cristina Ionescu – management de proiect, Mihai Părpălea –pregătire de tipar.

Bucuresti, 30.11.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.