free download 78 travel guides written by experts

BrandTailors semneaza rebranding-ul Igienol, primul brand

„prietenos” din categoria dezinfectantilor fara clor

BrandTailors – companie de strategie şi design de brand – a finalizat dezvoltarea programului de rebrading pentru Igienol, brand de produse dezinfectante fără clor aflat în portofoliul companiei Interstar Chim.

BrandTailors semnează procesul de rebranding pentru Igienol – brand de produse dezinfectante multi-suprafeţe aflat în portofoliul companiei Interstar Chim – printr-o strategie de design menită să reflecte caracterul unic al identităţii brand-ului, concomitent cu repoziţionarea acestuia în contextul categoriei produselor de curăţare fără clor.

Astfel, noua identitate vizuală dezvoltată pentru Igienol şi inspirată din segmentul produselor cosmetice pentru copii reflectă într-o manieră singulară personalitatea prietenoasă a brand-ului, adresându-se cu optimism şi încredere nevoii familiilor cu copii pentru siguranţă în dezinfectarea eficientă a locuinţei.

„Igienol este un manifest pentru libertatea copiilor de a explora, sprijinită şi încurajată de mame, într-o casă primitoare, perfect curată şi protejată de bacterii. În acest spirit al personalităţii brand-ului, identitatea vizuală şi design-ul de amabalaj create pentru Igienol sunt o noutate absolută în categoria produselor de dezinfectat de pe piaţa din România, oferindu-le consumatorilor perspectiva calmă, fără precedent, asupra siguranţei curăţeniei.” – Andreea Florea, Brand Strategy Coordinator

Design-ul de ambalaj, bazat pe un pattern original, cu aparenţă textilă şi creat din forme de jucării, pune în evidenţă personalitatea plăcută a brand-ului şi, împreună cu maniera grafică volumetrică de abordare a logotipului, sporeşte gradul de adresabilitate al brand-ului, asigurându-i o diferenţiere netă în contextul categoriei şi impact deosebit la raft în rândul consumatorilor.

Membrii echipei BrandTailors care au contribuit la realizarea acestui proiect sunt: Andreea Florea – auditare şi strategie de brand, Melania Moisi şi Ovidiu Pop – design de logotip, Melania Moisi – design de ambalaj, Alina Crangă şi Cristina Ionescu – management de proiect, Mihai Părpălea –pregătire de tipar.

Bucuresti, 30.11.2011

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *