Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Brandtailors semneaza design-ul de ambalaj pentru noua gama de branza proaspata de vaci Raraul

Marcând o noua etapă în dezvoltarea portofoliului de brand a Rarăul, prin trecerea de la produse lactate tradiţionale la o gamă de produse mai sofisticată şi mai complexă – sortimente noi de brânză proaspătă de vaci pentru diverse ocazii – soluţia de design de ambalaj reuşeşte să sporească, în primul rând, relevanţa brand-ului pe piaţa produselor lactate autohtone de calitate.

Fără a se distanţa de atributele care au definit şi consacrat Rarăul în industria românească de lactate, noul design de ambalaj subliniază atributele de gust şi prospeţime ale noilor produse şi reliefează valorile de bază ale brand-ului mamă, sporind relevanţa acestora pentru consumatori.

„Design-ul de ambalaj are la bază valorile deja consacrate ale brand-ului Rarăul – autenticitate şi celebrare a purităţii naturii – păstrate la loc de cinste în cadrul noului context grafic. Însă, prin centrarea soluţiei de design pe produse în sine, prin reliefarea atributelor acestora, a aromelor si provenienţei lor naturale, valorile de brand ale Rarăul sunt mai bine puse în valoare, conferind gamei un impact remarcabil în percepţia consumatorului şi o diferenţiere puternică la raft” – Silviu Filipovici, Senior Brand Designer

De asemenea, design-ul de ambalaj asigură un nivel important de diferenţiere şi subcategoriilor componente ale gamei – brânza de vaci simplă şi brânza de vaci cu smântână simplă şi uşor sărată „Rarăul Roua Dimineţii”, branza de vaci de tip gustare dulce „Rarăul Savoarea Naturii” şi brânza de vaci ingredient pentru plăcinte şi prăjituri „Rarăul Magia Cuptorului” – prin intermediul unui sistem grafic centrat pe culori, cu rol individualizator, facilitând, totodată urmărirea firească a ordinii de desfăşurare a elementelor pe ambalaj.

Membrii echipei Brandtailors care au contribuit la dezvoltarea acestui proiect sunt: Andreea Florea – auditare de brand şi strategie de design, Silviu Filipovici – strategie de design şi design de ambalaj, Cristina Ionescu (fost Account Manager) – management de proiect, Mihai Părpălea – procesare imagine şi pregătire de tipar.

Bucuresti, 30.05.2012

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.