Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

BrandTailors redeseneaza ambalajul pentru ciocolata Laura

BrandTailors – companie de strategie şi design de brand – a dezvoltat procesul de împrospătare a identităţii vizuale şi design-ului de ambalaj al ciocolatei Laura.

Consultanţii şi designerii BrandTailors au contribut la reîmprospătarea identităţii vizuale şi a design-ului de ambalaj pentru Laura, proces care a avut ca obiectiv consolidarea poziţiei brand-ului în sub-segmentele de ciocolată simplă şi ciocolată cu cremă, precum şi lansarea acestui brand în cadrul sub-segmentului de tablete cu incluzii (arahide).

Laura, un brand deţinut de către fosta companie Cadbury, devenită anul trecut Kandia Dulce, se bucură de un nivel notabil de loialitate în rândul consumatorilor, fiind printre primele brand-uri de ciocolată din segmentul său de preţ. Necesitatea unei schimbări a venit o dată cu trecerea la o tehnologie modernă de ambalare (flow-pack) şi introducerea unor noi produse în portofoliul brand-ului Laura.

În urma unei analize a obiceiurilor de consum din industria de dulciuri, precum şi a unui audit al brand-ului în contextul competiţional, a fost evidenţiat gradul mare de relevanţă al poziţionării ciocolatei Laura, respectiv „ciocolata pe care o împarţi cu toată familia”. În acest context, soluţia grafică de reîmprospătare a brand-ului a vizat ajustarea logotiplui şi reconsiderarea design-ului de ambalaj. Aceste procese au scopul de a readuce exprimarea vizuală a brand-ului în contemporaneitate şi de a asocia brand-ului culoarea portocaliu, o culoare unică şi reprezentativă pentru categorie.

Noul design de ambalaj a urmărit evidenţierea logotipului Laura, confirmat şi reconfirmat de-a lungul timpului ca simbol distinctiv al brand-ului. Grafica este compactă, formele sunt fluide, iar reprezentarea produsului este fotorealistă. Toate aceste elemente accentuează exprimarea vizuală contemporană a brand-ului. Janos Kurko, Creative Director

Membrii echipei BrandTailors care au contribuit la dezvoltarea acestui proiect sunt: Andreea Florea şi Janos Kurko – audit de brand, Janos Kurko – concept şi dezvoltare grafică, Cristina Ionescu – management de proiect, Mihai Părpălea – retuşare imagine şi pregătire de tipar.

Bucuresti, 12.04.2011

{mosloadposition user9}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.