Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

BrandTailors reconfigureaza platforma brand-ului Antena 1, televiziunea divertismentului in familie

BrandTailors – companie de strategie şi design de brand – a definitivat procesul de reconfigurare a platformei de brand pentru Antena 1, prima televiziune privată din România.

În urma unei activităţi marcate de etape complexe, desfăşurate pe durata a aproape opt luni, echipa BrandTailors a finalizat strategia de repoziţionare a brand-ului Antena 1 pe piaţa televiziunilor generaliste din România.

Premisele colaborării dintre Antena 1 şi BrandTailors pentru acest proiect au avut la bază două coordonate esenţiale: expertiza echipei BrandTailors, dovedită în cazul altor brand-uri de pe piaţa media (UTV, Europa FM, Radio 21, Vibe FM) şi eficienţa demonstrată a repoziţionării unor brand-uri consacrate. Astfel, echipa BrandTailors a fost aleasă pentru evaluarea situaţiei brand-ului Antena 1 şi pentru dezvoltarea unei soluţii care să surprindă maniera în care Antena 1 se raportează la telespectatorul român, dar şi la categoria în care activează.

În urma unei cercetări extinse de piaţă, consultanţii BrandTailors au concluzionat că, deşi brand-ul Antena 1 avea o poziţionare conformă cu starea socio-culturală a românilor, aşa cum se manifestă ea în prezent şi cu valorile acestora, avea nevoie să se conecteze la personalitatea, la efervescenţa şi veselia manifestărilor lor, pentru a răspunde anticipat evoluţiei permanente a românilor ca grup social.

În acest context, cristalizarea rolului activ al brand-ului în viaţa telespectatorului său (cu cele 5 coordonate: de a-l ghida, a-l binedispune, a-l înţelege, a-l sprijini şi a-l apropia de familie) a condus la enunţarea poziţionării Antena 1 drept “televiziunea care face dintr-un spaţiu de locuit o adevărată casă a familiei”.

”Întregul proiect de rebranding a fost dezvoltat de echipa BrandTailors nu pentru a schimba brand-ul Antena 1, ci pentru a-l ajuta să devină ceea ce este cu adevărat. Astfel se justifică și faptul că am reintrodus în platforma brand-ului sloganul deja celebru – «Mereu aproape»” – Beatrice Daniş, Brand Strategist.

În acelaşi fel, şi valorile brand-ului au fost desprinse din ceea ce este fundamental Antena 1 şi enunţate intern pentru a inspira dezvoltarea brand-ului şi comportamentul echipei care participă la dezvoltarea lui.

Platforma strategică trasată de echipa BrandTailors a fost adusă la viaţă de către compania Red Bee Media, selectată în urma unei licitaţii internaţionale.

Din echipa BrandTailors care a realizat acest proiect au făcut parte: Andreea Florea (strategie de brand, audit de brand, management de proiect), Beatrice Daniş (strategie de brand, audit de brand) şi Ionuţ Militaru (management de proiect).

Bucuresti, 28.09.2010

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.