free download 78 travel guides written by experts

BrandTailors readuce in contemporaneitate brand-ul Ambasador, oferindu-i o noua imagine

BrandTailors – companie de strategie şi design de brand – creează pentru brand-ul Ambasador o identitate vizuală nouă şi un design de ambalaj contemporan.

BrandTailors este semnatara noii identităţii vizuale şi a design-ului de ambalaj contemporan pentru Ambasador, printr-un proces menit să reconfirme şi întărească poziţionarea brand-ului pe pieţa de ciocolată din România.

Ambasador se bucură de un nivel de încredere ridicat în rândul consumatorilor, însă, deşi aflat în portofoliul Kandia Dulce de mai bine de zeci de ani, brand-ul a dispărut de pe rafturile magazinelor, fiind necesară aducerea lui în contemporaneitate în concordanţă cu cerinţele actuale.

O analiză complexă a brand-ului în contextul competiţional a relevat faptul că noua identitate vizuală şi design-ul de ambalaj conteporan pentru Ambasador necesită fundamentarea pe componentele esenţiale ale brand-ului – personalitatea „masculină” şi percepţia caracterului premium, formate în trecut şi încapsulate în însăşi natura aspiraţională a numelui.

Astfel, noua identitate vizuală a Ambasador, bazată pe selecţia cromatică de alb, albastru şi auriu, reliefează percepţia de calitate şi preţiozitate a brand-ului şi stabileşte, totodată, o legătură firească cu brand-ul endorser, Kandia. Design-ul de ambalaj, construit pe fundal alb şi pe manifestarea discretă a teritoriului vizual al brand-ului, sporeşte impactul vizual la raft al Ambasador.

„Scopul noului design de ambalaj este de a evidenţia particularităţile care fac din Ambasador un brand iconic. Grafica clară şi complementaritatea cromatică dintre identitatea vizuală şi imaginea produselor sunt principalele elemente care conferă Ambasador o vizibilitate superioară la raft, în acord cu readucerea acestuia în contemporan.” – Andreea Florea, Brand Strategy Coordinator

Membrii echipei BrandTailors care au contribuit la realizarea acestui proiect sunt: Anca Tăzlăoanu şi Andreea Florea – auditare şi strategie de brand, Ovidiu Pop – identitate vizuală şi design de ambalaj, Melania Moisi şi Silviu Filipovici – design de ambalaj, Alina Crangă şi Cristina Ionescu – project management, Mihai Părpălea – retuşare imagine şi pregătire de tipar.

Bucuresti, 25.10.2011

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *