Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

BrandTailors radiografiaza in premiera piata de branding din Romania

BrandTailors impreuna cu Unlock Market Research au realizat in exclusivitate un studiu despre perceptia asupra pietei de branding din Romania. Este primul studiul de acest gen  desfasurat la initiativa companiei romanesti de consultanta de brand prin care se doreste ca potentialii si actualii clienti, dar si presa sa inteleaga mai bine valoarea branding-ului ca si instrument de management. Studiul s-a desfasurat in perioada august – septembrie 2008 si in cadrul lui au fost intervievati reprezentanti ai presei de specialitate, dar si actuali si potentiali clienti ai companiilor de branding. Ideea acestui studiu apartine companiei de consultanta de brand BrandTailors, iar scopul a fost pe de o parte cresterea notorietatii branding-ului ca si disciplina de management si pe de alta parte cunoasterea tipologiilor de clienti in vederea stabilirii unei strategii optime de abordare a lor.

“Prin acest studiu ne propunem sa punem punct perceptiei conform careia branding-ul este <Cenusareasa advertising-ului> si sa schimbam convingerea multora ca <o agentie de advertising poate sa faca si un logo>. Ne dorim ca branding-ul sa isi primeasca locul pe care il merita cu adevarat, acela de consultanta strategica. Mai mult decat atat, vrem ca societatea de business sa inteleaga ca branding-ul nu este doar procesul prin care o companie capata  personalitate si valoare, ci este un demers frumos si dezirabil facut de consultanti cu talent, pasiune si responsabilitate menit sa defineasca o marca pe piata in care activeaza”, spune Beatrice Danis, Managing Partner BrandTailors.

O alta concluzie interesanta a acestui studiu este aceea ca majoritatea companiilor apeleaza la serviciile de branding in functie de viziunea personala a managerului care conduce afacerea. Astfel, exista companii care au inteles utilitatea serviciilor de branding si care doresc sa investeasca in continuare, o alta categorie este cea a celor care cred ca pentru a practica aceasta disciplina nu este nevoie de abilitati speciale si ultima este cea a potentialilor clienti, inca reticenti in ceea ce priveste eficienta acestor servicii.

Oficialii BrandTailors sunt de parere ca piata de branding trebuie inca analizata din perspectiva proiectelor facute de agentiile de publicitate, deoarece acestea dezvolta in continuare multe proiecte de branding. Din acest motiv, un alt scop al acestui studiu este acela de a face un apel catre toti jucatorii care activeaza pe piata de consultanta de brand sa se implice activ in educarea clientilor si a pietei in ceea ce priveste rolul branding-ul in definirea unui produs sau serviciu.

Bucuresti, 04.11.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.