Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

BrandTailors marcheaza o noua premiera pe piata de branding

din Romania, prin campania de activare a brand-ului Peak

BrandTailors – compania de strategie şi design de brand – marchează o nouă premieră prin dezvoltarea programului de activare pentru Peak, a treia campanie de comunicare implementată cu succes din portofoliul companiei de branding.

După rezultatele extrem de favorabile ale campaniilor de activare de brand dezvoltate pentru brand-urile Rarăul şi Naturlich, dintre care prima recompensată cu singurul trofeu Effie câştigat în România de o agenţie de branding, BrandTailors semnează cea de-a treia campanie de activare de brand din portofoliu, pentru Peak. 

Campania fundamentează repoziţionarea Peak şi constituie primul demers de comunicare care evidenţiază trăsăturile unice ale brand-ului, favorizând asumarea rolului său în categorie şi, în special, în viaţa consumatorilor.

„Pentru relansarea Peak am gândit o nouă strategie media şi de comunicare, prin care dorim să creştem relevanţa brandului pentru consumatori, în mod distinctiv şi memorabil. Brief-ul către agenţie a avut trei cerinţe importante: comunicarea noii poziţionări, anunţarea lansării unor produse inovatoare în portofoliul Peak şi evitarea tuturor clişeelor din categoria produselor de îngrijire a toaletei: femei „disperate”, toalete foarte murdare, produse „minune”, personaje din desene animate. Prin contrast, Peak spune cu onestitate „Stop murdariei”, ceea ce înseamnă că propunerea BrandTailors răspunde cu succes tuturor cerinţelor noastre.” – Daniela Plăcintaru, Marketing Manager Interstar Chim România

Campania de activare de brand pentru Peak debutează prin intermediul unui spot TV a cărui epică este construită pe baza experienţei contrastante dintre maniera placută şi facilă de curăţare a căzii de baie şi dificultatea reprezentată de curăţarea vasului de WC, ceea ce face ca toaleta personificată să se simtă „neglijată”. Punând capăt acestei situaţii „tensionate”, Peak evidenţiază utilizarea facilă şi eficienţa dovedită a produselor sale. Peak apare astfel drept „gardianul toaletei” – elementul-cheie care transformă curăţarea toaletei dintr-o activitate necesară şi importantă, într-una firească şi plăcută. Finalul spoturilor prezintă toaleta într-o poziţie maiestuoasă, iar semnătura video a brand-ului introduce identitatea vizuală Peak drept un garant al restabilirii şi menţinerii unei igiene desăvârşite în toaletă.

„Consistenţa campaniei de comunicare Peak este de fapt premieră în categoria produselor de îngrijire a toaletei şi semnifică, în esenţă, prevalenţa unei promisiuni coerente şi relevante a brand-ului. În cazul Peak, beneficiile produselor au rolul de a sprijini şi fundamenta promisiunea brand-ului de a spune „Stop murdăriei” în toate formele ei” – Andreea Florea, Brand Strategy Coordinator

Totodată, personalitatea brand-ului Peak – puternic, vigilent şi protector – este pusă în lumină prin conturarea unui tone-of-voice deopotrivă hotărât şi de încredere, cald şi familiar.

„Este de o importanţă vitală ca prima campanie de activare după un program de rebranding să continue procesul iniţiat în identitatea vizuală şi design-ul de ambalaj pentru stabilirea fundaţiei brand-ului şi comunicarea cât mai transparentă a noii poziţionări. În cazul Peak, provocarea a fost, însă, dublă, întrucât obiectivele campaniei de comunicare au vizat în aceeaşi măsură relansarea brand-ului, cât şi lansarea unor produse noi.” – Melania Moisi, Senior Brand Designer

„Pentru noi, sarcina de a dezvolta şi implementa o campanie de activare unificatoare pentru un brand puternic ca Peak se constituie într-o recompensă unică, o reconfirmare a know-how-ul şi a experienţei solide pe care le deţinem în domeniu. Provocarea lansată de Interstar Chim Romania, prin programul de activare Peak, ne bucură şi ne onorează.” – Andreea Florea, Brand Strategy Coordinator

Membrii echipei BrandTailors care au contribuit la acest proiect sunt: Andreea Florea – account planning, Melania Moisi şi Ovidiu Pop – dezvoltare creativă, Alina Crangă şi Cristina Ionescu – management de proiect.

Din partea Interstar Chim au participat: Elena Sarri Varnava – Executive Director of Marketing and R&D Eureka Group, Daniela Plăcintaru – Marketing Manager Interstar Chim România, Corina Tănase – Brand Manager Peak Interstar Chim România.

Bucuresti, 02.11.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.