Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

BrandTailors isi lanseaza noua strategie de comunicare on-line bazata exclusiv pe retele sociale

BrandTailors – companie de strategie şi design de brand – este prima companie din România care şi-a remodelat strategia de comunicare on-line şi website-ul după un concept inovator, care foloseşte reţelele sociale drept suport pentru diseminarea informaţiei.

Avansul tehnologic al ultimilor ani, creşterea importanţei reţelelor sociale, dezvoltarea posibilităţilor de utilizare a acestora, dar şi migrarea bugetelor de comunicare înspre internet au impus o regândire strategică asupra a ceea ce înseamnă comunicarea şi prezenţa on-line a unei companii din avangarda industriei de branding româneşti.

BrandTailors a promovat încă de acum câţiva ani abordarea strategică în mediul digital, în folosul brand-urilor pe care le-a consiliat în acest sens. În anul 2009, compania a lansat Community BrandTailors – prima divizie de consultanţă de branding digital şi conţinut digital de brand din România, care oferă servicii complexe în ceea ce priveşte strategiile de comunicare on-line.

”Am dorit să creăm un instrument unic care să ne permită să trasmitem informaţie înspre diverse grupuri ţintă, dar, în egală măsură, să ne deschidem cât mai mult înspre împărtăşirea proiectelor realizate, a ideilor, a crezurilor noastre. A fost o provocare să găsim structura care să ne repoziţioneze website-ul în acest spirit, adică de la o arhivă statică de documente înspre un ansamblu de posibilităţi şi instrumente de comunicare mereu în evoluţie, care să confere dinamică şi să reflecte viziunea exploratoare a companiei noastre. Într-o lume în care, deja, paginile de social media ale brand-urilor depăşesc, în număr de vizitatori, chiar website-urile proprii ale acestora, era firesc să anticipăm beneficiile folosirii reţelelor sociale în avantajul unei comunicări mult mai deschise şi mai eficiente”, a declarat Beatrice Daniş, Managing Partner BrandTailors.

Astfel, noua platformă BrandTailors.com este clădită pe o strategie de social media bazată pe Facebook, Twitter, LinkedIn, Flickr şi Scribd. Inovaţia din spatele structurii site-ului este că, în fapt, întregul conţinut al BrandTailors.com se regăseşte exclusiv pe aceste reţele sociale, repartizat în funcţie de tipul de interacţiune pe care acestea o oferă utilizatorilor.

”Suntem primii din România care aducem reţelele sociale în prim-plan în acest mod, în loc să le folosim doar ca instrumente conexe. Am identificat, în urma unei analize asupra vechiului nostru website, dar şi asupra informaţiei pe care o comunicăm, faptul că există grupuri distincte de public cărora ne adresăm şi cu care interacţionăm, iar noua strategie on-line ne va ajuta să comunicăm diferenţiat fiecărui grup în parte”, a adăugat Ionuţ Militaru, Account Executive.

Conform noii strategii, Facebook este spaţiul în care echipa BrandTailors îşi împărtăşeşte proiectele, dar şi aventurile zilnice, ideile, fotografiile, spaţiul unde discută cu toată lumea şi unde îşi face mereu noi prieteni. Twitter devine centrul de presă al companiei, în vreme ce LinkedIn este spaţiul de comunicare cu profesionişti din întreaga lume şi în special cu cei interesaţi să devină ”alumni” ai disciplinei branding. Dialogul cu specialiştii în design se va focaliza pe Flickr, unde se regăsesc toate proiectele BrandTailors, în imagini deschise discuţiilor şi schimbului de idei. Iar Scribd este locul în care se regăsesc studiile de caz din spatele proiectelor dezvoltate de BrandTailors, cu toate detaliile, un suport scriptic pentru toţi cei interesaţi de abordarea strategică necesară în procesul de branding.

”De la idee şi până la noua noastră soluţie de comunicare on-line am trecut prin diverse discuţii, întrebări, reajustări, regândiri şi întoarceri din drum. Din punct de vedere al strategiei, nu a fost deloc simplu să ajungem aici. Însă cu paşi ingenioşi, cu o gândire bine ancorată în scopul pe care ni l-am stabilit, am reuşit să ne redefinim în spaţiul virtual”, a spus Mihai Vulpie, Web Designer BrandTailors.

Întreaga echipă BrandTailors a participat la dezvoltarea site-ului însă strategia, managementul de proiect şi grafica au fost asigurate de Beatrice Daniş, Ionuţ Militaru şi Mihai Vulpie.

Bucuresti, 08.02.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.