Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

BrandTailors intra pe segmentul branding-ului de servicii Horeca

BrandTailors – companie de strategie şi design de brand – finalizează dezvoltarea indentităţii de brand pentru Phill – cel mai nou concept de restaurant de pe piaţa Horeca din România.

BrandTailors creează, în premieră pe piaţa Horeca, identitatea vizuală şi verbală pentru brand-ul Phill – primul concept de restaurant cu loc de joacă pentru familii cu copii de pe piaţa din România.

Dezvoltată în jurul conceptului de inovaţie, definitoriu pentru Phill, identitatea vizuală reuşeşte, prin execuţiile grafice jucăuşe, prin formele neobişnuite şi paleta de culori vii, neaşteptate, să ofere coeziune valorilor brand-ului – experienţa culinară nebănuită, ineditul spaţiului, confortul domestic neaşteptat – şi să le integreze sub amprenta unui logo cu caracter butaforic – elefantul Phill – ce completează experienţa de brand în esenţa sa.

"Este pentru prima oară când un restaurant din România apelează la o companie de branding în vederea dezvoltării strategiei şi a imaginii de brand, în acord cu design-ul interior şi funcţionalitatea serviciilor sale. Deşi nou pentru echipă, proiectul Phill reconfirmă înţelegerea deplină din partea BrandTailors a tuturor variabilelor de branding necesare fundamentării coerenţei unui brand în mod remarcabil." Andreea Florea, Brand Strategy Coordinator

În ceea ce priveşte retorica de brand, aceasta desăvârşeşte identitatea vizuală a Phill, conferindu-i expresivitate printr-o abordare relaxată, prietenoasă şi familiară aparte. Sloganul Phill, „restaurant and more” sporeşte adresabilitatea brand-ului şi relevanţa acestuia în cadrul tipologiei de clienţi vizate de managementul Phill.

Membrii echipei BrandTailors care au contribuit la dezvoltarea acestui proiect sunt: Andreea Florea şi Beatrice Daniş – auditare de brand, Andreea Florea – strategie şi retorică de brand, Lehel Mako Mor şi Ovidiu Pop – design de brand, Ovidiu Pop – design de logotip, Andreea Florea şi Ovidiu Pop – comunicare de brand, Alina Crangă – management de proiect, Mihai Părpălea – retuşare imagine şi pregătire de tipar.
 

Bucuresti, 06.03.2012

{mosloadposition user9}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.