Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Brandtailors exporta know-how de branding in vestul Europei

prin crearea brand-ului de miere si produse apicole Melliris

Brandtailors – companie de strategie şi design de brand – a creat, pentru unul dintre cei mai importanţi producători de miere autohtoni, Melliris – un brand preţios, original, cum laude.

Conceput pentru adresarea unui segment important din piaţa occidentală de miere bio şi pentru a beneficia de o ascensiune rapidă în rândul preferinţelor consumatorilor cu un stil de viaţă sănătos, Melliris este primul brand premium de miere creat în România.

Centrat în jurul valorilor de respect pentru natură, sustenabilitate şi practici oneste de apicultură tradiţională, Melliris se diferenţiază prin intermediul unui nume melodios şi orginal, care împreună cu sloganul – Mellis cum laude – îi asigură memorabilitate şi îi subliniază caracterul de preţiozitate necesar poziţionării sale pe piaţa produselor de lux.

“Echipa Brandtailors a sprijinit brand-ul Melliris şi va fi în continuare alături de deţinătorii săi în demersul lor de a exporta în întreaga Europă nu numai produsele, ci şi pricipiile autentice şi tradiţiile seculare ale apiculturii româneşti.” – Andreea Florea, Client Service Partner Brandtailors

Fundamentală pentru reliefarea valorilor de brand, identitatea vizuală a Melliris – stilizare a simbiozei dintre albină şi floare prin intermediul unui fir de miere – contribuie la intensitatea asocierii brand-ului cu ideea de lux şi preţiozitate. În plus, prin dispunerea elementelor grafice complementare sub forma unei “cununi de lauri” în jurul identităţii vizuale, soluţia de design de ambalaj asigură diferenţierea pe sub-categorii de produse în funcţie de specificitatea ingredientelor acestora şi întăreşte trăsăturile de nobilitate, rafinament şi unicitate ale personalităţii noului brand.

“Design-ul de ambalaj bazat pe forme simple, dar rafinate, cusute în aparenţă manual, şi decizia de a utiliza o hârtie specială pentru tipărire şi etichetare îi oferă consumatorului o experienţă de brand unică şi de neuitat, indiferent de aria geografică sau apartenenţa sa culturală.” – Melania Moisi, Group Creative Director Brandtailors

Membrii echipei Brandtailors care au contribuit la dezvoltarea brand-ului Melliris sunt: Anca Tăzlăoanu – strategie de brand şi retorică verbală de brand, Andreea Bora – ilustraţii şi materiale de comunicare a brand-ului, Andreea Florea – strategie de brand şi management de proiect, Beatrice Daniş – strategie de brand, Cristina Ionescu – management de proiect şi Melania Moisi – identitate vizuală şi design de ambalaj.

Bucuresti, 30.10.2012

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.