Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

BrandTailors dezvolta programul de activare a brand-ului Naturlich

BrandTailors – companie de strategie şi design de brand – a stabilit fundaţia brand-ului Naturlich, un brand nou de retail pe piaţa românească de mobilier şi decoraţiuni, prin intermediul unui program de activare de brand.

Programul de activare pentru Naturlich – brand aflat în portofoliul producătorului român de mobilier Larix – a fost implementat printr-o strategie de comunicare şi vine ca o continuare a proiectului de rebranding finalizat de către echipa BrandTailors la inceputul lunii martie.

Naturlich a luat formă după ce managementul Larix a adresat echipei BrandTailors cerinţa de a genera soluţia care să transforme magazinele deţinute de către companie într-un brand propriu. După ce a fost creat brand-ul – care se poziţionează ca ”magazinul nemţesc cu suflet românesc” – a început implementarea celei dintâi etape a strategiei de comunicare, menită să consolideze brand-ul. Astfel, a fost realizată campania de lansare a magazinului din Cluj-Napoca, primul din ţară în care a fost integrată noua identitate de brand.

Platforma comunicării Naturlich duce mai departe ideea brandului – răspunsul afirmativ al reprezentanţilor Naturlich la întrebările clienţilor – şi, în acest context, execuţiile au fost realizate pe baza unor întrebări al căror răspuns comun este chiar numele brand-ului.

Consumatorul care ia contact pentru prima dată cu Naturlich află, fără îndoială, despre viziunea brand-ului asupra categoriei şi maniera de raportare la cerinţele clienţilor. Această manieră de comunicare are dublul avantaj de fi aplicată diferit prin adresarea oricăror tipuri de întrebări şi de a păstra, în acelaşi timp, coerenţa brand-ului în comunicare. Mai mult, gradul superior de memorabilitate al mecanismului întrebare-răspuns are potenţialul de a face din numele brand-ului Naturlich un element al folclorului conversaţional urban. Beatrice Daniş, Brand Strategist

Ulterior campaniei de anuntare a deschiderii magazinului din Cluj, a fost concepută şi pusă în practică o a doua campanie de comunicare, cu o componentă mai accentuată de stabilire a fundaţiei brand-ului, centrată pe unul dintre principalele atribute ale brand-ului de retail – multitudinea de produse pe care le oferă Naturlich.

Având la dispoziţie o paletă atât de largă din care să aleagă ceea ce îi place şi ce îl reprezintă, clientul Naturlich se individualizează în raport cu cei din jurul său prin stilul de mobilare şi decorare a casei sale. Aceasta este principala idee a celei de-a doua campanii de comunicare Naturlich, care, prin execuţiile creative, consolidează retorica verbală şi vizuală dezvoltate pentru brand-ul Naturlich. Andreea Florea, Brand Consultant

Programul de activare de brand pentru Naturlich este al doilea proiect de acest gen desfăşurat de către echipa BrandTailors, după ce în septembrie 2010 a fost stabilită fundaţia brand-ului de produse lactate Rarăul, proiect care a avut în vedere lansarea printr-o campanie de comunicare TV.
Membrii echipei BrandTailors care au contribuit la dezvoltarea acestui proiect sunt: Daniş – account planning si concept creativ, Andreea Florea, Beatrice Danis, Janos Kurko, Ovidiu Pop – comunicare de brand, Andreea Florea si Ionuţ Militaru – management de proiect.

Bucuresti, 05.04.2011

{mosloadposition user9}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.